نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 بهمن 1401
ساعت 16:00

شرکت Remedy Entertainment قصد دارد هر سال یک بازی جدید منتشر کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Remedy Entertainment که عناوینی نظیر Control و Alan Wake را در گذشته منتشر و در ادامه نیز بازی Alan Wake 2 را برای عرضه سال 2023 در صف انتشار دارد، اخیرا در طی گزارشی از تمایل برای عرضه و ساخت بازی‌های بیشتر پرده‌برداری کرده است. با توجه به گزارش مالی مربوط به سال مالی 2022، Tero Virtala مدیرعامل رمدی گفته که از شروع سال جدید و پس از انتشار بازی Alan Wake 2، این شرکت برنامه دارد که هر سال اقدام به انتشار یک بازی جدید کند. به گفته Virtala این کار نیز علاوه بر عرضه محتواهای پولی و رایگان اضافی خواهد بود که به تدریج منتشر می‌کنند.

نقشه راه ما برای میان‌مدت حالا تدوین شده و تمرکز کامل ما روی پروژه‌ها و بازی‌هایی است که درحال حاضر در دست توسعه داریم. سرمایه‌گذاری که روی تیم‌های ما صورت گرفته، موتور گرافیکی Northlight، قابلیت‌های پشتیبان و همکاری گرفتن از توسعه‌دهندگان بیرونی، به ما در جهش بعدی برای رشد شرکت در طی سال‌های بعد کمک می‌کنند. ما حالا برنامه داریم که در هر سال یک بازی جدید منتشر کنیم و این اتفاق از سال 2023 به بعد خواهد بود. این بازی‌ها نیز علاوه بر محتواهای پولی یا رایگانی خواهد بود که به تدریج منتشر می‌کنیم.

در حال حاضر تعدادی بازی وجود دارد که از قبل، شرکت آن‌ها را تایید کرده است. Alan Wake 2 اولین بازی ژانر وحشت-بقای شرکت خواهد بود که در سال 2023 عرضه می‌شود. شرکت همچنین روی یک بازی رایگان و چندنفره شوتر با اسم رمز Vanguard نیز کار می‌کند. به علاوه یک بازی چندنفره و مستقل از سری Control نیز توسط رمدی در دست ساخت قرار دارد که در کنار آن، دنباله کامل و مستقل از این بازی نیز پیش‌تر تایید شده بود. علاوه بر این پروژه‌ها قبلا نیز با تایید شرکت راک‌استار گیمز، رمدی از توسعه نسخه‌های ریمیک Max Payne 1 و Max Payne 2 نیز خبر داده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.