نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 24 دی 1402 - 20:45
0 از 5

کالکشن سری Gears of War احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری Gears of War سال‌هاست که مشتاقانه منتظر عرضه‌ی کالکشن این سری هستند و این‌طور که گمانه‌زنی‌ها خبر می‌دهند، در حال حاضر بازی‌های کلاسیک Gears of War در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) بازسازی می‌شوند و توسعه‌ی آن‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

در راستای این گمانه‌زنی‌ها، اخیراً و در جریان پادکست The Infinite Podcast ادعا شد که کالکشن این سری با نام «Gears Collection» در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و هم‌اکنون توسط اعضای استودیوی The Coalition موردآزمایش قرار می‌گیرد. این استودیو که از زمان ساخت نسخه‌ی آلتیمیت (Ultimate Edition) برای بازی اول سری در سال ۲۰۱۵ وظیفه‌ی توسعه‌ی عناوین جدید Gears of War را برعهده داشته است، طبق این شایعات قصد دارد تا با یک کالکشن جدید، مجموعه‌ای شبیه به Master Chief Collection از سری Halo را به طرفداران گیرز آو وار تقدیم کند.

هنوز جزئیات زیادی از این کالکشن در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که در آن شاهد حضور عناوینی مانند Gears of War: Ultimate Edition و قسمت دوم، سوم و چهارم سری همراه با بازی Gears of War: Judgment باشیم. همچنین در جریان این پادکست اعلام شد که استودیوی 343Industries در ساخت بازی ایندیانا جونز نقش داشته و همزمان با Halo Infinite (و قسمت بعدی و معرفی‌نشده‌ی Halo)، بر روی بازی Indiana Jones با ماشین‌گیمز همکاری می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، در این پادکست به ادامه‌ی توسعه‌ی بازی کاملاً جدید استودیوی The Coalition که ربطی به سری Gears of War ندارد نیز اشاره شد و به نظر، این استودیو چند پروژه‌ی مختلف را به‌صورت همزمان جلو می‌برد. خارج از شایعات فعلی، اطلاع بیشتری درباره‌ی کالکشن Gears of War به اشتراک گذاشته نشده است اما اگر این گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشند، احتمالاً «Gears Collection» به‌زودی معرفی می‌شود و فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی رسمی آن نداریم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.