نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 11:00

بروزرسانی رایگان Lightning Strikes بازی Battlefield 5 منتشر شد

0 از 5

شرکت الکترونیک آرتز بروزرسانی جدید و رایگان Lightning Strikes بازی Battlefield 5 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دومین بسته‌الحاقی رایگان بازی Battlefield 5 سرانجام از راه رسید. شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس امروز اولین محتویات از Chapter 2: Lightning Strikes را در قالب یک بروزرسانی بزرگ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کردند که حالت‌های جدید در کنار اسلحه‌ها و دیگر موارد جدید را به این عنوان شوتر/تیراندازی جنگ جهانی دوم اضافه می‌کند.

بروزرسانی جدید اول از همه، حالت Squad Conques را به بازی Battlefield 5 اضافه می‌کند که طبق توضیحات استودیو دایس، نسخه کوچک‌تر از حالت آشنا Conquest است. در این حالت، ۱۶ بازیکن به دو گروه هشت نفره تقسیم می‌شوند و باید در نسخه‌های کوچک‌تر از نقشه‌های Arras، Rotterdam و Hamada که هر کدام شامل ترکیب‌های تاکتیکی بیشتری می‌شوند، با یک‌دیگر مبارزه کنند. در کنار حالت Squad Conques، استودیو دایس همچنین چهار اسلحه را برای بازی معرفی کرده است. هر کدام از این اسلحه‌ها با به پایان رساندن چالش‌های هفتگی که برای ماه‌های ژانویه تا فوریه در نظر گرفته شده است، آزاد خواهد شد. این اسلحه‌های جدید شامل اسلحه Zk-383 SMG برای کلاس Medic، اسلحه نیمه خودکار Modele 1944 برای کلاس Assault، اسلحه M1922 MMG برای کلاس Support و در نهایت اسلحه Mk. III bolt-action برای کلاس Recon می‌شوند.

در نهایت استودیو دایس در بروزرسانی جدید، لیست بلند بالایی از تغییرات مربوط به گیم‌پلی و همچنین برطرف کردن مشکلات و باگ‌ها در بازی Battlefield 5 پیدا کرده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهبود‌های مربوط به Time to Death و Death Experience در بازی اشاره کرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر بسته‌‌الحاقی Lightning Strikes را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در پایان گفتنی است که هنوز محتویات زیادی برای فصل دوم بازی Battlefield 5 در نظر گرفته شده است. استودیو دایس در ماه آینده، حالت رقابتی و جدید Combined Arms را معرفی و در کنار آن، همچنین یک Grand Operation جدید به نام Battle of Hannut را به بازی اضافه خواهد کرد. با فرا رسیدن ماه مارس و فصل سوم بازی، یکبار دیگر حالت Rush برای مدتی محدود در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین حالت بتل رویال بازی به نام  Firestorm نیز قرار است به عنوان بخشی از فصل سوم، در ماه مارس منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.