نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 04 بهمن 1397
ساعت 10:00

تریلر هنگام عرضه بازی Resident Evil 2 منتشر شد

0 از 5

کمپانی کپکام ساعاتی پیش تریلر هنگام عرضه بازی Resident Evil 2 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک روز مانده به عرضه جهانی بازی Resident Evil 2 برای پلتفرم‌های مختلف، به نظر می‌رسد که دیگر چیز جدیدی برای معرفی پیرامون این عنوان باز‌سازی باقی نمانده است. به دنبال همین موضوع، شرکت کپکام برای جشن گرفتن انتشار بازی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است. این تریلر که بیش از سه دقیقه زمان دارد، یک معرفی فوق‌العاده از بازی Resident Evil 2 برای آن دسته از کاربرانی است که هیچ آشنایی‌ای از این بازی ندارند. این تریلر به معرفی شخصیت‌های اصلی یعنی لیان اسکات کندی و کلیر ردفیلد در کنار دیگر شخصیت‌ها نظیر شری، ادا وانگ و ویلیام می‌پردازد. همچنین تصاویری از هیولا‌هایی که قرار است در بازی با آن‌ها روبه‌رو شویم نیز در این تریلر دیده می‌شود.

در بخش انتهایی این تریلر شاهد معرفی حالت‌های اضافی و همچنین، محتویات پس از انتشار بازی Resident Evil 2 هستیم که پیش از این توسط کپکام وجود آن‌ها تایید شده بود. هر دو حالت‌های آشنا The 4th Survivor و The Tofu Survivor در کنار بسته‌الحاقی کاملا جدید Ghost Survivors که به سرگذشت سه تن از شخصیت‌های فرعی روایت اصلی بازی خواهد پرداخت، در منوی Extra دیده می‌شوند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.