نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 بهمن 1397
ساعت 10:00

کپ‌کام از بسته‌های الحاقی Resident Evil 2 رونمایی کرد

5 از 5

کپ‌کام اخیرا محتوای دو بسته الحاقی (DLC) بازی Resident Evil 2 را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام مدتی پیش و در جریان رویداد اختصاصی بازی Resident Evil 2 در دبی، اشاره‌ای گذرا به این سوال داشت که آن‌ها ممکن است پس از انتشار این بازی، به فکر عرضه بسته‌های الحاقی (DLC) و محتواهای قابل بازی بیشتر هم بیافتند. در این رابطه، گرچه هنوز صحبتی درباره بسته‌های الحاقی پولی برای این بازی نشده، ولی اخیرا کپ‌کام از تعدادی از DLC های رایگان و پس از انتشار بازی «رزیدنت اویل 2» رونمایی کرده است.

در یکی از دی‌ال‌سی‌های جالب بازی، پوشش و اسکین مخصوصی از شخصیت‌های کلاسیک و با گرافیک دوره پلی‌استیشن 1 این بازی در دسترس قرار می‌گیرد، که می‌تواند خاطرات نوستالژیک بازیکنان و طرفداران قدیمی‌تر سری را زنده کند. دی‌ال‌سی بعدی که یک ماد کاملا جدید محسوب می‌شود، حالت «Ghost Survivors» نام داشته که در جریان آن، بازیکنان سرگذشت سه نفر از شخصیت‌های داخل خط داستانی این بازی (غیر از Claire و Leon) را دنبال می‌کنند. این سه شخصیت نیز عبارت‌اند از «آقای Kendo»، اسلحه‌فروش مشهور این بازی که در ابتدای بازی اورجینال، بازیکنان توسط او متوقف می‌شدند. در این محتوای اضافی، این شخصیت همراه با یک مامور شرکت Umbrella نیز هست (این مامور HUNK نیست) و غیر از این دو، دختر شهردار شهر راکون یعنی Michael Warren (جسد دختر روی میز رئیس اداره پلیس راکون) نیز سومین شخصیت قابل کنترل در Ghost Survivors است.

کپ‌کام البته اطلاعات چندان زیادی از این ماد فاش نکرده، ولی ظاهرا این حالت به شکل «سناریوهای تصادفی» دنبال می‌شود، از یک بخش فروشگاه آیتم برخوردار بوده و ظاهرا در آن دشمنان منحصر به فرد و مخصوص همین ماد وجود دارد. این بخش دوم البته از یک جهت دیگر نیز جالب است، چون کپ‌کام مدت‌ها پیش تاکید کرده بود که در نسخه بازسازی Resident Evil 2، قرار نیست شاهد هیچ گونه دشمنان جدیدی نسبت به نسخه اورجینال بازی باشیم. در هر صورت این طور برمی‌آید که سازندگان، این قاعده را از دی‌ال‌سی بازی مستثنی کرده‌اند.

انتظار می‌رود که کپ‌کام به مرور بیشتر درباره محتواهای پس از عرضه بازی شفاف‌سازی کند؛ آن‌ها در حال حاضر مشغول آماده‌سازی برای عرضه این بازی هستند که تنها تا ۲ روز دیگر با عرضه رسمی فاصله دارد. با در نظر گرفتن نزدیکی زمان انتشار این بازی، بسیاری از منتقدین مطرح صنعت بازی نیز بازخوردها نسبت به این عنوان را به اشتراک گذاشته‌اند، که در این رابطه نیز شاهد درخشش خیره‌کننده این بازی هستیم. Resident Evil 2 درواقع تا این لحظه امتیاز میانگین 90 را کسب کرده که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

گفتنی است که نقدهای عالی به بازی، به احتمال زیاد تبدیل به فروش عالی برای کپ‌کام نیز خواهد شد؛ موضوعی که بیش از هر زمان دیگر، احتمال جدی‌تر شدن بازسازی دیگر عناوین کلاسیک کپ‌کام، به خصوص Resident Evil 3 را مطرح می‌کند؛ بازی که براساس برخی شایعات، همین حالا نیز درحال طی کردن مراحل ساخت خودش قرار دارد.

بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.