نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 بهمن 1397
ساعت 13:00

حجم دیتای بازی Kingdom Hearts 3 مشخص شد

0 از 5

پری لود بازی Kingdom Hearts 3 امکان‌پذیر و سایز دیتاهای این بازی روی پلتفرم‌های کنسول مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس حدود یک هفته دیگر، بازی شدیدا موردانتظار Kingdom Hearts 3 را عرضه می‌کند؛ عنوانی که با توجه به به فرجام رساندن خط داستانی Sora، تقریبا یک دهه است که مورد انتظار طرفداران سری بوده است. با در نظر گرفتن جاه‌طلبی‌های بزرگی که این نسخه خواهد داشت، بسیاری منتظر این هستند که بازی سرانجام عرضه شود و درنهایت ببینند که این کراس اور عظیم و تاریخی Square Enix/Disney خودش را به چه صورت به مخاطبان نشان می‌دهد.

برای آماده‌سازی هرچه بیشتر بازیکنان، اخیرا حجم دیتای این بازی نیز فاش شده که براین اساس، بازیکنان متوجه می‌شوند که نیاز به پاکسازی چه میزان از حجم فضای ذخیره سیستم‌هایشان را دارند. گفتنی است که تفاوت اندکی میان نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی نیز هست و این حجم‌ها، با توجه به امکان‌پذیر شدن Pre-Load بازی فاش شده است. در این رابطه، حجم دیتای بازی روی پلی‌استیشن 4 معادل ۳۷٫۴ گیگابایت و حجم مرتبط با نسخه ایکس‌باکس وان بازی ۳۵٫۸ گیگابایت می‌باشد. این سایز دیتاها نیز همان‌طور که اشاره شد مربوط به نسخه پری لود بازی است و بازی به احتمال زیاد آپدیت روز اول نیز دریافت می‌کند.

Kingdom Hearts 3 یک بازی اکشن نقش‌آفرینی در استایل Kingdom Hearts 2 اما با دنیاهایی بسیار بزرگ‌تر و فضاهای بسیار بیشتری برای کاوش کردن است. این بازی تا چند روز دیگر در ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.