نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 بهمن 1397
ساعت 09:30

تریلر داستانی Far Cry New Dawn با محوریت ضد قهرمان بازی

3.5 از 5

در تریلر داستانی جدید Far Cry New Dawn، شاهد بازگشت ضدقهرمان بازی Far Cry 5 هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی تریلر داستانی جدیدی از بازی موردانتظار Far Cry New Dawn را منتشر کرده، که در آن غیر از آشنایی بیشتر با خط داستانی بازی و دو ضدقهرمان دوقلو و بی‌رحم آن، سرانجام فاش می‌شود که ضدقهرمان بازی پنجم یعنی «جوزف سید (Joseph Seed)» هم در این نسخه دنباله حضور دارد.

Ubisoft چند ماه پیش و در جریان رویداد The Game Awards، رسما از بازی Far Cry New Dawn به عنوان یک دنباله برای داستان Far Cry 5 و دنیای پساآخرالزمانی انتهایی آن رونمایی کرد، و حالا برای انتشار و تجربه این بازی تنها چند هفته انتظار کافی است. با توجه به نزدیکی موعد عرضه، یوبی‌سافت تریلر داستانی تازه‌ای از بازی منتشر کرده که در آن با وجود حضور در یک دوره پساآخرالزمانی، همچنان شاهد محیط‌هایی زنده و رنگارنگ از Hope County هستیم. با در نظر گرفتن وقایع انتهایی بازی قبل، وقوع انفجار اتمی و زنده ماندن جوزف سید حالا ظاهرا تایید شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

در بازی New Dawn دو ضدقهرمان اصلی به عنوان دو خواهر دوقلو (Mickey و Lou) حضور دارند که با توجه به این ویدیو، آن‌ها در این دنیای پساآخرالزمانی و بی‌قانون، شدیدا بی‌رحم به نظر می‌رسند. این دو معتقد هستند که در دنیای جدید، «قدرت» واحد پول جدید است و با توجه به ضعیف بودن بازماندگان در Hope County، آن‌ها به سادگی ثروتمند شده‌اند. با توجه به این تریلر، ظاهرا در داستان بازی جدید بازیکنان و بازماندگان برای مقابله با این دو ضدقهرمان، بایستی با ضدقهرمان بازی قبل یعنی جوزف سید و فرقه New Eden متحد شوند. با در نظر گرفتن داستان بازی قبل، که مملو از اشارات و نقدهای سیاسی بود، یوبی‌سافت به نظر در این بازی نیز چنین خطی را دنبال کرده است.

بازی Far Cry New Dawn تا چند هفته دیگر در ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از پیش درآمد این بازی یعنی Far Cry 5 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.