نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 بهمن 1397
ساعت 15:00

گیم‌پلی تریلر جدید Resident Evil 2 با محوریت HUNK

5 از 5

کپ‌کام گیم‌پلی تریلر رونمایی از سناریو The 4th Survivor با حضور شخصیت HUNK را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 2 سرانجام عرضه شد و با توجه به نقدهای دریافتی و استقبال طرفداران، حالا می‌توان گفت که کپ‌کام کاملا در ساخت یک بازسازی عالی برای یکی از عناوین کلاسیک و محبوبش موفق عمل کرده است. این بازی از بسیاری جهات وفاداری عمیقی به نسخه اورجینال داشته و از هر نظر مدرن و امروزی به نظر می‌رسد. پیرامون موضوع وفادار ماندن به نسخه اورجینال، نسخه بازسازی شده حتی از یک سناریو جایزه‌ای مشابه به نام «The 4th Survivor» برخوردار است که در آن، بازیکن کنترل شخصیت Hunk را برعهده می‌گیرد.

Hunk یکی از نیروهای ضربت شرکت آمبرلا بود که تیم او، از عناصر اصلی شکل‌دهنده پیش‌زمینه داستانی بازی Resident Evil 2 هستند. هم این کاراکتر و هم سناریو The 4th Survivor از بازی اورجینال، در نسخه بازسازی نیز حضور دارند و در این رابطه، کپ‌کام به تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی سناریو را به نمایش گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی سناریو The 4th Survivor را مشاهده کنید.

 

همان طور که در تریلر دیده می‌شود، این سناریو پاداش نیز مثل سایر اجزای نسخه ریمیک، بسیار گسترده‌تر و با جزئیات بیشتر نسبت به نسخه اورجینال به نظر می‌رسد. هانک همچنین در طول ماموریت خود برای فرار از شهر راکون، با چندین باس از جمله Mr.X نیز مواجه می‌شود. گفتنی است که برای باز کردن The 4th Survivor، بازیکنان باید سناریوهای Leon A, Claire B یا Claire A, Leon B را از کمپین داستانی اصلی تکمیل کنند. همچنین در صورتی که بازیکنان این سناریو پاداش را تکمیل کنند، حالت The Tofu Survivor آزاد می‌شود که در این حالت، سناریو HUNK این بار با کاراکتر Tufo قابل بازی است. گفتنی است که این حالت‌ها و نحوه بازشدن آن‌ها نیز مشابه نسخه اورجینال هستند.

بازی Resident Evil 2 که اخیرا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شد، نسخه بازسازی شده از عنوانی به همین نام است که تقریبا ۲۱ سال پیش برای پلی‌استیشن 1 منتشر شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.