نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 09 بهمن 1397
ساعت 12:00

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Jump Force با محوریت شخصیت‌های Boruto Uzumaki و Dai

0 از 5

تریلر گیم‌پلی اخیر عنوان Jump Force به نمایش تمامی شخصیت‌های تایید شده از مانگا‌های Naruto و همچنین Dai از مانگا Dragon Quest: The Adventures of Dai می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) تریلر جدیدی از عنوان موردانتظار Jump Force منتشر کرده است. در این تریلر، برای اولین‌بار ما شاهد نمایش تصاویری از گیم‌پلی شخصیت «بوروتو اوزوماکی» (Boruto Uzumaki) در کنار شخصیت‌هایی چون «کاگویا اتزوتسوکی» (Kaguya)، «گارا» (Gaara) و «کاکاشی هاتاکه» (Kakashi Hatake) هستیم. به علاوه، در قسمتی از تریلر همچنین تصاویری از شخصیت «دای» (Dai) از مانگا Dragon Quest: The Adventures of Dai دیده می‌شود.

شخصیت‌های گارا، کاکاشی هاتاکه و کاگویا اتزوتسوکی از انیمیشن Naruto Shippuden به Jump Force اضافه می‌شوند و بوروتو اوزوماکی نیز به نظر می‌رسد که تنها شخصیت از مانگا‌های Boruto: Naruto Next Generations است که در جمع مبارزان بازی حضور دارد. گفتنی است در مجموع شش شخصیت از دنیای Naruto برای حضور در این بازی تایید شده‌اند. در طرف دیگر، دای یکی از جالب‌ترین شخصیت‌هایی است که به بازی راه پیدا می‌کند. همان‌طور که اعلام شد، وی از مانگا Dragon Quest: The Adventures of Dai می‌آید؛ این مانگا اقتباسی از یک بازی ویدیویی به همین نام است که انتشار آن‌ از اواخر دهه ۸۰ میلادی آغاز شده و همواره یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های مجله هفتگی Shonen Jump محسوب می‌شود.

بازی Jump Force قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. در انتها شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.