نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 بهمن 1398
ساعت 09:00

تریلر تازه PS4 بر عناوین برجسته این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ تمرکز دارد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه، برجسته‌ترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۲۰ را نمایش می‌دهد.

حتی با وجود از راه رسیدن کنسول جدید پلی‌استیشن 5 در اواخر سال ۲۰۲۰، سونی لاین‌آپ قدرتمندی از عناوین را برای عرضه در آخرین سال پلی‌استیشن 4 تدارک دیده و در تریلری جدید، روی این عناوین تمرکز دارد. با توجه به محتوای این تیزر تریلر 30 ثانیه‌ای، سونی در مجموع روی ۴ بازی بزرگ تمرکز دارد و استراتژی بازاریابی سونی با شعار «بهترین مکان برای بازی کردن (the best place to play)» همچنان روی پشتیبانی کامل و قدرتمند شرکت از PS4 تاکید دارد. شما در ادامه تریلر جدید عناوین برجسته پلی‌استیشن 4 را مشاهده می‌کنید.

 

پلی‌استیشن 4 گرچه تا چند سال آینده و پس از عرضه PS5 نیز توسط سونی پشتیبانی خواهد شد، ولی از راه رسیدن پلی‌استیشن 5 به معنای عرضه بازی‌های انحصاری و بزرگ جدید تنها روی پلتفرم جدیدتر است. با در نظر گرفتن این موضوع، سال ۲۰۲۰ آخرین سال عرضه انحصاری‌های بزرگ سونی برای PS4 است و لاین‌آپ درنظر گرفته شده شرکت در این سال بسیار قدرتمند و شامل عناوینی بسیار موردانتظار است. در تریلر اخیر، سونی ابتدا به The Last of Us Part 2 اشاره دارد، جایی که سکانس‌هایی از شخصیت الی را می‌بینیم که البته در گذشته و در تریلر رونمایی تاریخ عرضه نیز نمایش داده شده بود. بازی بعدی Ghost of Tsushima محصول استودیو ساکرپانچ با محیطی جهان‌باز در عصر ژاپن فئودالی و در ژانر اکشن و ماجراجویی است. بازی Final Fantasy VII Remake نیز گرچه به عنوان یک انحصاری زمان‌دار PS4 اما رسما در بازاریابی سونی دیده می‌شود. بازی چهارم نیز Death Stranding است که البته این بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و هم‌اکنون نیز برای PS4 در دسترس قرار دارد.

سونی با این تیزر جدید، یک سال بزرگ و با عناوین انحصاری باکیفیت دیگری را به بازیکنان PS4 نمایش می‌دهد. با این حال باید گفت که دیدن این تیزر جذاب نیز نمی‌تواند طرفداران پلی‌استیشن را چندان راضی کند. بازیکنان این پلتفرم، این روزها بیش از هر چیز دیگر به دنبال مشخص شدن زمان برگزاری رویداد رونمایی از PS5 هستند. سونی البته در این رابطه اظهارنظر خاصی نکرده، ولی در صورتی که گمانه‌زنی‌ها درست باشند، این کنسول احتمالا در آینده خیلی نزدیک رونمایی خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.