نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 اسفند 1398
ساعت 09:00

هشت دقیقه گیم‌پلی تریلر جدید از Resident Evil: Resistance

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در گیم‌پلی ویدیو جدید از Resident Evil: Resistance، المان‌های مهم گیم‌پلی آنلاین و چندنفره بازی دیده می‌شود.

طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل، کم‌تر از دو ماه دیگر شاهد عرضه بازی Resident Evil 3 Remake خواهند بود. درحالی که کمپین تک نفره و داستانی این بازی با محوریت «جیل ولنتاین» و داستان فرار او از شهر پر از زامبی راکون سیتی، مهم‌ترین محتوای این نسخه ریمیک است؛ با این حال این بازی شامل یک بازی کامل دیگر نیز هست که روی حالت آنلاین و چندنفره تمرکز دارد و به صورت کلی خارج از وقایع داستانی بازی سوم قرار می‌گیرد. این بازی که با نام Resident Evil: Resistance معرفی شده، حکم ماد آنلاین ولی غیر مرتبط برای بازی Resident Evil 3 را دارد و به صورت کو-آپ و چهار در برابر یک دنبال می‌شود.

در Resident Evil: Resistance، چهار بازیکن به شکل کو-آپ، بایستی مراحل و سناریوهای مختلفی را با همکاری یکدیگر و در برابر یک شخصیت دیگر با عنوان «Mastermind» انجام دهند. پیرامون این ماد آنلاین، اخیرا گیم‌پلی ویدیو جدیدی به مدت هشت دقیقه منتشر شده که نحوه انجام بازی را در دو نقشه متفاوت Casino و Amusement Park به نمایش می‌گذارد. در نقشه اول، چهار بازیکن در برابر Mastermind این مرحله یعنی Alex Wesker قرار می‌گیرند که مرتبا در مسیر بازیکنان مانع و تله ایجاد می‌کند. در نقشه بعدی، بازیکن کنترل Mastermind دیگری این بار William Birkin را دراختیار دارد و در برابر چهار بازیکن دیگر موانع مختلف ایجاد می‌کند. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

نسخه بازسازی Resident Evil 3 و ماد Resident Evil: Resistance، در قالب یک بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. کپ‌کام اخیرا تایید کرده که این بازی به زودی یک گیم‌پلی دمو عمومی هم دریافت خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.