نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 اسفند 1398
ساعت 09:00

تریلر جدید Death Stranding تاریخ عرضه نسخه پی سی را فاش می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کوجیما پروداکشنز با نمایش تریلری جدید، از تاریخ عرضه و ویژگی‌های جدید نسخه پی‌سی Death Stranding رونمایی کرد.

بازی دث استرندینگ، آخرین پروژه عرضه شده هیدئو کوجیما و تیم او است که در اواخر سال ۲۰۱۹، به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شد. نکته مهم پیرامون عرضه این بازی این بود که در همان زمان، انتشار نسخه مخصوص PC توسط 505 Games نیز تایید شده بود و طرفداران مطلع بودند که در پنجره زمانی تابستان ۲۰۲۰، می‌توانند این بازی را روی رایانه‌های شخصی نیز تجربه کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، Kojima Productions و 505 Games اخیرا با انتشار یک تریلر کوتاه، تاریخ انتشار نسخه پی‌سی و همچنین برخی ویژگی‌های جدید بازی را به نمایش گذاشته‌اند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

با توجه به تریلر جدید، در صورتی که هنوز این بازی را تجربه نکرده و منتظر نسخه PC بودید این نسخه از بازی قرار است در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد ۹۹) منتشر شود. این انتشار نیز به صورت انحصاری هیچ کدام از فروشگاه‌های رقیب نیست و امکان تهیه آن از هر دو لانچر استیم و اپیک گیمز وجود دارد. پیرامون ویژگی‌های جدید بازی در نسخه PC، امکان تجربه این بازی با نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از مانیتورهای ultra-wide و حالت photo mode از جمله این موارد معرفی شده است. به علاوه این نسخه از بازی تعدادی محتوای کاملا جدید و همچنین کراس‌اور از سری Half-Life هم دریافت خواهد کرد. گفتنی است که عمده محتواهای جدید Half-Life برای بازی به آیتم‌ها و لوازم تزئینی مرتبط هستند.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و نسخه PC بازی نیز در روز ۱۳ خرداد ۹۹ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.