نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 12 بهمن 1402
ساعت 03:30

نام کامل و سال عرضه بازی Death Stranding 2 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان اولین State of Play سال ۲۰۲۴، نه‌تنها نام کامل بازی Death Stranding 2 مشخص شد، که با سال عرضه‌ی این عنوان نیز آشنا شدیم.

همان‌طور که شایعات اخیر اشاره کرده بودند، دنباله‌ی بازی Death Stranding در رویداد State of Play حضور پررنگی داشت و تریلر جدید و مفصلی از آن به نمایش گذاشته شد. علاوه‌بر تأیید شایعات قبلی و رونمایی از نام کامل بازی، «Death Stranding 2 On the Beach»، شاهد ارائه‌ی جزئیات داستانی تازه‌ای از این بازی هم بودیم و گیم‌پلی این عنوان موردانتظار نیز فرصت خودنمایی پیدا کرد.

بعد از پایان اتفاقات قسمت اول و تلاش سم برای متصل کردن آمریکا و برقراری ارتباط مجدد میان مردم آن، بازی Death Stranding 2 بازیکنان را به مناطق جدیدی می‌برد اما هدف همچنان ثابت باقی مانده است و ایجاد پیوند و ارتباط میان دنیا برای مقابله با تهدید مشترک «Death Stranding» در داستان دنباله نیز اولویت دارد.

این تریلر جدید همچنین بازگشت شخصیت هیگز (با بازی تروی بیکر) را تأیید می‌کند و سکانس جالب توجهی از مبارزه‌ی او با گیتار علمی-تخیلی جذابش به نمایش می‌گذارد و با همراه جدید سم (که ظاهراً یک عروسک سخنگو است!) برای اولین‌بار آشنا می‌شویم.

بخشی از گیم‌پلی بازی Death Stranding 2 On the Beach هم در این تریلر دیده می‌شد و بازگشت بسیاری از ابزارهای آشنای سم، قدم زدن در محیط‌های خلوت، کاوش چندین و چند منطقه‌ی جدید و زیبا، از یک شهر ویران‌شده گرفته تا بیابان در جریان این تریلر به نمایش درآمدند. در پایان نیز مشخص شد که این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.