نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 12 بهمن 1402
ساعت 02:30

تاریخ انتشار بازی Stellar Blade به‌صورت رسمی اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بعد از مدت‌ها انتظار برای منتشر شدن جزئیات بیشتری از بازی Stellar Blade، استودیوی Shift Up سرانجام در اولین رویداد State of Play در سال ۲۰۲۴ با تریلر جدیدی از بازی موردانتظار خود حضور پیدا کرد و به نمایش مفصل گیم‌پلی این عنوان پرداخت.

این بازی اکشن سوم‌شخص در آینده‌ی دور و دنیای پساآخرالزمانی خاصی جریان دارد که هیولاها برای بشریت چاره‌ای جز ترک زمین و پیوستن به کلونی‌های فضایی نگذاشته‌اند. بازیکنان در Stellar Blade نقش ایو (Eve) را برعهده خواهند گرفت که عضو هفتمین جوخه‌ی Airborne است و باید با این موجودات مبارزه کند و زمین را از دست آن‌ها پس بگیرد. تریلر بازی توضیحات بیشتری درباره‌ی برخی از شخصیت‌های اصلی Stellar Blade ارائه کرد و مناطق مختلف این دنیای مرموز نیز در جریان این تریلر جدید به نمایش درآمدند.

علاوه‌بر این، مشخص شد که بازیکنان در این بازی قادر به کمپ زدن در مناطق مختلف‌اند و می‌توانند در کمپ‌های متعدد بازی کارهای مختلفی نظیر ارتقای تجهیزات، خرید آیتم‌های جدید، کسب مهارت و بازگرداندن جان و سلامتی خود را انجام دهند. سایر شخصیت‌هایی که در طول این بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد نیز گاهی اوقات از شما درخواست کمک می‌کنند و تصمیم یاری رساندن یا نرساندن به این شخصیت‌ها کاملاً به عهده‌ی بازیکن سپرده شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مبارزات بازی Stellar Blade بار دیگر برجسته‌ترین بخش نمایش این عنوان بودند و این‌بار سلاح‌های متفاوت و دشمنان زیادی با طراحی‌های خلاقانه و گوناگون (که چند باس غول‌آسا و بسیار بزرگ را نیز دربرمی‌گرفتند) به نمایش گذاشته شد تا انتظار برای تجربه‌ی گیم‌پلی این بازی حتی سخت‌تر از قبل شود.

در نهایت و با تأیید استودیوی Shift Up، بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.