نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 17 آذر 1402
ساعت 15:30

بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما با نام «OD» معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما در مراسم The Game Awards 2023 از بازی ترسناک جدید خود با نام «OD» رونمایی کرد.

استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال حاضر بر روی دنباله‌ی بازی Death Stranding کار می‌کند، پروژه‌ای که با همکاری کمپانی سونی در حال توسعه است. با این وجود، این استودیو و هیدئو کوجیما مشغول ساخت بازی خاص دیگری در ژانر وحشت و با همکاری مایکروسافت نیز هستند، بازی‌ای که سرانجام به‌صورت رسمی در مراسم The Game Awards 2023 از آن رونمایی شد.

شایعات پیش از این به عنوان «Overdose» اشاره می‌کردند اما بازی جدید ترسناک کوجیما پروداکشنز در نهایت «OD» نام گرفت و با تریلر خاصی توانست توجه‌ی مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این عنوان که در موتور بازی‌سازی آنریل انجین (Unreal Engine) و با فناوری متاهیومن (Metahuman) در حال توسعه است، تجربه‌ی ترسناکی را ارائه می‌دهد که قدرت‌گرفته از سرویس ابری مایکروسافت خواهد بود. هیدئو کوجیما این عنوان را «یک بازی، اما همچنین یک فیلم» توصیف کرده و گفته که مشابه آن را تاکنون ندیده‌ایم.

بازیگران مطرح و شناخته‌شده‌ای مثل سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، هانتر شفر (Hunter Schafer) و اودو کییر (Udo Kier) در بازی جدید کوجیما ایفای نقش خواهند کرد و همکاری‌های نزدیکی با کارگردان و بازیگر مشهور هالیوود، جردن پیل (Jordan Peele)، نیز به عمل آمده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.