نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

تریلر رونمایی بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر رونمایی Assassin’s Creed Valhalla، قهرمان بازی به عنوان رهبر یک کلونی وایکینگ معرفی می‌شود.

پس از اعلام اولیه یوبی‌سافت، این شرکت به تازگی اولین تریلر سینمایی بازی Assassin’s Creed Valhalla را به نمایش گذاشت. Valhalla جدیدترین بازی از سری محبوب اساسینز کرید است که اخیرا تایید شد و مطابق شایعاتی که مدت‌هاست مطرح بوده، وقایع دوره تاریخی بازی در دوره وایکینگ‌ها جریان دارد. در تریلر رونمایی بازی، قهرمان اصلی بازی یعنی «Eivor» دیده می‌شود که به عنوان رهبر یک کلونی یا Settlement وایکینگی از نروژ، مردم خود را به انگلستان برده و برای تشکیل کلونی خود در سواحل این کشور با ارتش‌های انگلیسی مبارزه می‌کند. براساس اطلاعاتی که از تریلر به دست می‌آید، این بازی در جریان تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. همچنین عرضه نسخه نسل نهمی بازی برای Xbox Series X و همچنین PS5 نیز تایید شده است. شما  در ادامه تریلر رونمایی Assassin’s Creed Valhalla را مشاهده می‌کنید.

 

براساس گزارش‌های تایید شده مربوط به این بازی، وقایع تاریخی AC Valhalla در قرون وسطی جریان دارد و مناطقی از جمله اسکاندیناوی، نروژ و انگلستان را شامل می‌شود. قهرمان اصلی بازی که در تریلر دیده می‌شود Eivor نام دارد که البته مشابه بازی Odyssey، امکان انتخاب بین دو شخصیت مرد یا زن در ابتدای بازی به عنوان قهرمان داستان وجود دارد. بازی تمرکز زیادی روی کلونی به عنوان واحد کوچکی از مردم دارد و Eivor به عنوان رهبر این کلونی باید از آن حفاظت و آن را گسترش دهد. در این کلونی کارهای مختلفی هم نظیر ماهیگیری، شکار و ... برای انجام دادن و پیشرفت وجود خواهد داشت. تمام المان‌های نقش‌آفرینی بازی قبلی از جمله انتخاب دیالوگ و ... مجددا بازمی‌گردند. بازی بخش جدید همراه با المان‌های مخصوص خود با عنوان هجوم یا Raids را معرفی می‌کند که شامل نبردهای بزرگ برای فتح قلعه و ... است. یک نکته مهم دیگر، بازگشت سلاح سرد محبوب و نمادین سری یعنی «Hidden Blade یا خنجر مخفی» است که در تریلر نیز دیده می‌شود.

بازی جدید سری اساسینز کرید، غیر از المان‌های همیشگی خود، در این بازی تمرکز زیادی روی کلونی و همچنین تهاجم به قلعه‌ها دارد و این دو بخش شامل سیستم‌های بسیار زیاد و مهمی هستند. بازیکن از طریق تهاجم به قلعه و ... امکان جمع‌آوری منابع برای گسترش کلونی خود را پیدا می‌کند که غیر از جذب افراد جدید، این حتی شامل ساختن ساختمان‌های جدید نظیر آهنگری و ... نیز می‌شود.

Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا و در ادامه برای پلتفرم‌های نسل نهمی Xbox Series X و همچنین PS5 نیز منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.