نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 شهریور 1399
ساعت 09:00

همزمان با عرضه Project CARS 3 تریلر لانچ این بازی منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با نمایش تریلر لانچ، بازی Project CARS 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کنسولی و پی‌سی در دسترس قرار گرفته است.

بازی بعدی استودیو Slightly Mad یعنی Project CARS 3 ، اخیرا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد و همزمان با این عرضه، تریلر لانچ این بازی نیز به نمایش درآمده است. این بازی که جدیدترین نسخه از این سری است، برخلاف عناوین قبلی بیشتر روی مسابقات از نوع آرکید تمرکز دارد، و با قرار دادن برخی ویژگی‌های جدید سعی می‌کند تا برای بازیکنان تازه‌وارد بیشتر در دسترس باشد. شما در ادامه تریلر لانچ این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به همه گزارش‌ها و خبرهای قبلی پیرامون Project CARS 3، این بازی را بیشتر می‌توان به عنوان یک دنباله معنوی برای Need for Speed: Shift دانست که البته در مجموع قرار است از نظر ضرباهنگ، پرسرعت‌تر باشد. در این بازی، بیش از 200 ماشین قابل انتخاب و بیش از 140 پیست مسابقه در سراسر جهان وجود دارد. این بازی همچنین از ویژگی چرخش شبانه‌روزی 24 ساعته نیز پشتیبانی می‌کند، که این شامل تحولات مختلف در خود گیم‌پلی نیز می‌شود.

حالت Career Mode نیز در این نسخه، با تغییرات جدیدی مواجه شده و بازیکن حالا در یک بخش لیدربورد، امکان بالا بردن رتبه خود در رنکینگ را با توجه به اعتبار و امتیاز شهرت خواهد داشت. بازیکنان با امتیاز XP و سیستم اقتصادی و کسب پول، امکان باز کردن ماشین‌ها و آپگریدها و قطعات جدیدتر را پیدا می‌کنند. در این زمینه، Slightly Mad تایید کرده که در طول ماه‌های آینده محتواهای بیشتری نیز عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.