نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر Sherlock Holmes: Chapter One با محوریت معرفی دنیای بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید عنوان Sherlock Holmes: Chapter One، دنیای جهان‌باز سازندگان درباره دنیای این بازی و ویژگیهای ان توضیح می‌دهند.

همان‌طور که قبلا هم تایید شده بود، استودیو Frogwares در سال 2021 بازی جدیدی از سری شرلوک هولمز یعنی Sherlock Holmes: Chapter One عرضه می‌کند. این یک تجربه متفاوت در این سری است، جایی که بازی حالا در یک دنیای جهان‌باز جریان پیدا می‌کند و از نظر داستانی، حالا بازیکن در نقش شرلوک هولمز در دوران کم‌تجربگی و جوانی‌اش قرار می‌گیرد. پیرامون این بازی، به تازگی تریلر جدیدی به نمایش گذاشته شده که سازندگان دنیای این بازی را معرفی می‌کند.

 

همان‌طور که سازندگان در این تریلر توضیح می‌دهند، Sherlock Holmes: Chapter One یک بازی جهان‌باز، تجسسی، داستان محور و تک نفره است. بر اساس این گزارش، کمپین خط اصلی داستانی حدود 15 ساعت گیم‌پلی را شامل می‌شود، که این البته تنها محتوای قابل بازی نیست و دنیای بازی، شامل ماموریت‌ها و کوئست‌های جانبی و دیگر فعالیت‌های قابل انجام هم هست که با در نظر گرفتن آن‌ها، این بازی می‌تواند بین 30 تا 40 ساعت گیم‌پلی داشته باشد. پیرامون گیم‌پلی مبارزات، سازندگان گفته‌اند که این بخش حالا بهبودهای زیادی نسبت به عناوین قبلی استودیو داشته و برای مثال در موقعیت تیراندازی، حالا بازیکن گزینه‌های غیر از کشتن را هم دارد.

بازی Sherlock Holmes: Chapter One که به گفته سازندگان یک بازی منحصرا تک نفره است، و به صورت games as service نخواهد بود، در سال 2021 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.