نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 مهر 1399
ساعت 15:00

بازی Quantum Error برای Xbox Series X نیز تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ TeamKill Media که قبلا بازی Quantum Error را به عنوان انحصاری پلی‌استیشن معرفی کرده بود، حالا عرضه برای Xbox Series X را نیز تایید کرده است.

استودیو TeamKill Media که مدتی پیش از بازی شوتر و ژانر وحشت Quantum Error پرده‌برداری کرده بود، به تازگی خبر داده که این بازی دیگر به صورت انحصاری یک پلتفرم نیست. لازم به ذکر است که در زمان معرفی، سازندگان هرچند از درنظر گرفتن انتشار بازی برای ایکس‌باکس نیز گفته بودند، ولی درنهایت این بازی به صورت انحصاری PS4 و PS5 معرفی شده بود. با توجه به این پیش زمینه، استودیو اخیرا با انتشار یک تریلر رسما عرضه بازی برای Xbox Series X را تایید کرده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

درحالی که تریلر، عرضه بازی برای Xbox Series X را تایید می‌کند، ولی انتظار می‌رود که بازیکنان Xbox Series S نیز امکان تجربه بازی را داشته باشند، این خصوصا به خاطر وضعیت کراس پلتفرم در کنسول‌های پلی‌استیشن است که در هر دو نسل کنونی و بعدی در دسترس قرار می‌گیرند. نکته دیگر پیرامون این تریلر، در بخش نظرات ویدیو اصلی در یوتیوب است، جایی که حساب رسمی ناشر در پاسخ به پرسشی پیرامون عرضه برای PC، این موضوع را «بسیار محتمل» عنوان کرده است. می‌توان انتظار تاییدیه مشابهی برای نسخه پی‌سی این بازی را نیز در آینده نزدیک داشت.

گفتنی است که هنوز تاریخ عرضه دقیق Quantum Error مشخص نیست و فقط انتشار آن برای سال 2021 تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.