نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 مهر 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید Crash Bandicoot 4 Its About Time با محوریت بخش چندنفره

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IGN در ویدیویی اختصاصی برای اولین بار به صورت رسمی به معرفی دو حالت چندنفره کوآپ در Crash Bandicoot 4 پرداخته است.

طرفداران بازی‌های پلتفرمر و خصوصا سری کرش باندیکوت، کم‌تر از یک هفته دیگر شاهد عرضه بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time خواهند بود. پیرامون این بازی، در طول چند روز اخیر تعدادی گزارش و درز اطلاعاتی صورت گرفته بود که از تعدادی از حالت‌های چندنفره لوکال و همچنین آنلاین آن پرده برمی‌داشت. در این رابطه، IGN به تازگی در یک ویدیو اختصاصی اقدام به معرفی دو حالت کوآپ این بازی کرده که امکان تجربه آن به صورت رقابتی میان دو بازیکن وجود دارد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

بازی در بخش چند نفره از دو بخش رقابتی و کوآپ تشکیل می‌شود که در حالت رقابتی یا competitive، در مجموع چهار بازیکن برای کسب بهترین آمارها برای تکمیل مراحل به رقابت می‌پردازند. حالت co-op نیز از طریق حالت Pass N. Play قابل تجربه است که بازیکنان در مراحل با ساختار معمولی یا متحول شده، به صورت نوبتی در طول هر مرحله کنترل را به دست می‌گیرند؛ گفته می‌شود که گیم‌پلی این حالت به زودی منتشر می‌شود. دو حالتی که توسط IGN معرفی شده Checkpoint Race و Crate Combo نام دارد که در جریان مراحل معمول بازی اتفاق می‌افتد. در حالت اول، بازیکنان برای کسب بهترین آمارها در زمینه رسیدن به جعبه‌های Checkpoint رقابت می‌کنند و درحالت دوم، رقابت بر سر گرفتن امتیاز از خرد کردن جعبه‌های معمولی است. در این رقابت بازیکنان باید جدای از تعداد آماری جعبه‌ها، بایستی با سرعت بالایی هم این کار را انجام دهند تا مرتبا ارزش امتیاز جعبه‌ها بالا برود.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.