نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 مهر 1399
ساعت 12:00

تریلر جدید NBA 2K21 گیم پلی بازی در PS5 را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ 2K Sports سرانجام گیم‌پلی بازی NBA 2K21 در کنسول‌های نسل نهمی را با نمایش تریلر گیم‌پلی این بازی در PS5 منتشر کرد.

Visual Concepts و 2K Sports به تازگی گیم‌پلی نسل نهمی بازی NBA 2K21 را رونمایی کردند. این رونمایی که از طریق تریلر گیم‌پلی رسمی صورت گرفته، البته مشخصا اشاره شده که کار روی این نسخه همچنان ادامه دارد و به این ترتیب، تغییرات به نسبت نسخه نهایی کاملا امکان پذیر است. شما در ادامه گیم‌پلی NBA 2K21 در حال اجرا روی کنسول PS5 را مشاهده می‌کنید.

 

2K پیرامون این نسخه از بازی، همان‌طور که قبلا اشاره کرده بود قصد ندارد بروزرسانی رایگان یا پولی دراختیار مالکان نسخه کنسول‌های فعلی بگذارد، و به این ترتیب این نسخه از بازی به صورت جداگانه و البته با قیمت 70 دلار قابل خرید است. لازم به ذکر است که نسخه کنسول‌های فعلی این بازی، از طریق قابلیت Backward Compatibility در PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود، ولی نسخه مخصوص و همراه با ارتقاهای مخصوص کنسول‌های جدید باید به صورت جداگانه خریداری شود. پیرامون تریلر، از نظر کلی ارتقاهای بصری مشخصی میان این نسخه و نسخه کنسول‌های فعلی دیده می‌شود، و بیشتراین ارتقاها در بخش‌هایی مثل کیفیت تکسچرها، نورپردازی و بازتاب نور بهتر قابل تشخیص است. این نسخه از بازی، البته در مهم‌ترین ویژگی قابل ذکر به صورت 4K/60FPS قابل تجربه است. علیرغم این ویژگی‌ها، باید دید که تصمیم 2K برای فروش مجدد بازی برای کنسول‌های نسل بعدی، همراه با افزایش قیمت 10 دلاری با چه واکنشی در بین بازیکنان مواجه خواهد شد.

بازی NBA 2K21 درحال حاضر برای کنسول‌های فعلی در دسترس بوده، و می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی آن در بازی‌مگ را نیز مطالعه کنید. نسخه نسل نهمی این بازی نیز با قیمت پایه 70 دلار، همزمان با روز لانچ Xbox Series X/S در 10 نوامبر (20 آبان) و روز لانچ PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.