نویسنده: Sasan جمعه، 04 شهریور 1401
ساعت 15:33

از ویژگی‌های جدید بخش MyTEAM بازی NBA 2K23 رونمایی شد

5 از 5

در حالی که تنها دو هفته به عرضه بازی NBA 2K23 باقی مانده، شرکت 2K برای جذب حداکثری مخاطب به بخش پول‌ساز این فرنچایز، ماشین تبلیغاتی خود را به راه انداخته و به همین منظور این شرکت امروز از ویژگی‌های تازه‌ای که ادعا می‌شود مهمترین درخواست‌های کاربران بوده رو نمایی کرد:

کوآپ سه نفره آنلاین: برای اولین در تاریخ این سری بازی، مخاطبان می‌توانند در بخش MyTEAM با همراهی دوستان خود در مسابقات 3v3 شرکت کنند.

مسابقات بی پایان: با اضافه شدن سطح توانایی Pretige، بازیکنانی که به این سطح از درجه‌بندی توانایی دست پیدا کنند می‌توانند به جوایز بسیار ویژه‌تری دست پیدا کنند. در قسمت لیدربورد می‌توانید عملکرد دوستان خود و بهترین بازیکنان جهان را دنبال کنید و افرادی که در میان ده نفر اول جهان قرار داشته باشند، لوگو ویژه‌ای در کنار نامشان قرار داده می‌شود.

بخش کلاچ تایم برای حالت تک نفره: این حالت گیم‌پلی سریع که شامل منطقه 4 امتیازی می‌شود، برای اولین بار در بخش تک نفره برای تمرین بیشتر در اختیار خریداران قرار داده خواهد شد.

کارت‌های شروع مجانی: در همان ابتدای کار می‌توانید بعد از انجام یک بازی دستگرمی از بین جیمی باتلر، جوئل امبید و جا مورانت یک نفر به صورت مجانی در اختیار داشته باشید و بعد از انجام ده بازی در بخش MyTEAM کارت فرد جونز هم در دسترس قرار می‌گیرد.

گنجینه افتخارات: برای هر کدام از تیم‌های اصلی مسابقات NBA پانزده Event کارت در نظر گرفته شده که با انجام تمام موارد یک بازیکن سطح بالا از هر تیم به صورت مجانی برنده خواهید شد.

بازی NBA 2K23 در هجدهم شهریور ماه برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

Sasan | اخبار | 26/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.