نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 مهر 1399
ساعت 12:00

تریلر جدید بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید The Dark Pictures Anthology: Little Hope به تاثیر انتخاب‌های بازیکن در پیدا کردن اسرار مختلف بازی پرداخته شده است.

دومین بازی از مجموعه The Dark Pictures Anthology استودیو سوپرمسیو، تا چند روز دیگر و همزمان با هالووین عرضه خواهد شد و با توجه به نزدیک شدن به این موعد، این تیم به همراه ناشر بازی یعنی باندای نامکو، تریلر جدیدی از بازی The Dark Pictures: Little Hope را منتشر کرده است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

بازی Little Hope به عنوان دنباله بازی قبلی یعنی Man of Medan، داستان گروهی از دانشجویان را را روایت می‌کند که خود را به دام افتاده در یک شهر قدیمی پیدا می‌کنند. در تریلر جدید این بازی، توضیح داده می‌شود که بازیکنان چطور می‌توانند آیتم‌های خاص را برای فاش کردم اسرار داستانی بازی پیدا کنند. همچنین تصاویری نیز پیدا خواهد شد که درباره واقعه خاصی در آینده هشدار می‌دهند و به نوعی بازیکن را آماده اتفاق خاصی می‌کنند. همه این موارد با این هدف در متن گیم‌پلی و داستان گنجانده شده تا بازیکنان، اعضا و هم تیمی‌های کم‌تری را از دست بدهند. در هر صورت این المان‌ها، خصوصا برای بازیکنانی که Man of Medan یا حتی Until Dawn را تجربه کرده بودند کاملا آشنا است.

بازی The Dark Pictures: Little Hope در روز 30 اکتبر (9 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.