نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 آبان 1399
ساعت 12:00

تریلر لانچ اکشن Devil May Cry 5: Special Edition منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام تریلر لانچ بازی Devil May Cry 5: Special Edition را به اشتراک گذاشته است.

همزمان با لانچ کنسول‌های نسل نهمی، کپ‌کام با عرضه نسخه ارتقایافته Devil May Cry 5 یعنی Devil May Cry 5: Special Edition رسما وارد بازار پلتفرم‌های نسل جدید می‌شود. این نسخه از بازی که شامل ارتقاهای گرافیکی و استفاده از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کنسول‌های نسل نهمی است، موارد جدید از جمله قابل بازی بودن کاراکتر Virgil را نیز ارائه می‌کند و با توجه به گرافیک بالا و نرخ فریم بهتر، گزینه جذابی برای بازیکنانی است که هنوز موفق به تجربه بازی نشده‌اند. پیرامون این بازی، کپ‌کام حالا تریلر لانچ این عنوان را هم منتشر کرده که در ادامه تماشا می‌کنید.

 

در نسخه Special Edition این  بازی، ما شاهد معرفی Turbo Mode و Legendary Dark Knight Mode هستیم که حالت اول برای بالا بردن سرعت کلی بازی و حالت دوم هم باعث بیشتر شدن تعداد دشمنان در طی گیم‌پلی می‌شود. این بازی در پلتفرم‌های نسل نهمی حتی از نرخ فریم 120FPS نیز پشتیبانی می‌کند که البته در این شرایط، بازی تعدادی از قابلیت‌ها نظیر تکنیک ray-tracing را از دست می‌دهد.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S و در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای PS5 منتشر می‌شود. کپ‌کام البته پیش از این گفته بود که بازی در روز لانچ برای Xbox Series X/S شامل ray-tracing نمی‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.