نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 آبان 1399
ساعت 15:00

انتشار تریلر روز عرضه بازی Demon’s Souls Remake

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و بلوپوینت همزمان با عرضه بازی Demon’s Souls Remake، تریلر لانچ این بازی را به اشتراک گذاشتند.

FromSoftware از سال 2009 و با عرضه بازی Demon’s Souls برای PS3، به یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت گیم تبدیل شد و طبیعتا خود بازی نیز از جمله باارزش‌ترین و محبوب‌ترین عناوین انحصاری آن پلتفرم نیز بود. پس از گذشت بیش از 10 سال، طرفداران آن بازی حالا شاهد عرضه نسخه بازسازی یا ریمیک آن برای PS5 هستند. گفتنی است که عرضه اولیه کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن در برخی بازارهای دنیا از جمله آمریکا و ژاپن شروع شده، و این بازی نیز در لاین‌آپ روز لانچ کنسول قرار دارد. به مناسبت عرضه این بازی، سونی و بلوپوینت تریلر لانچ آن را هم منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

در مجموع این تریلر نیز مشابه نمایش‌های گذشته از این بازی، یک بار دیگر کیفیت بسیار بالای گرافیکی و جلوه‌های بصری نسخه ریمیک را نشان می‌دهد که علیرغم ساخته شدن توسط استودیویی غیر از فرام‌سافتور، از هر نظر وفاداری کاملی را به نسخه اورجینال نشان می‌دهد.

بازی Demon’s Souls در حال حاضر برای بازیکنان PS5 در برخی مناطق دنیا از جمله آمریکا، ژاپن، استرالیا و ... در دسترس قرار دارد. این بازی همزمان با لانچ کنسول PS5 در باقی نقاط جهان در روز 19 نوامبر (29 آبان) در دسترس همه دارندگان این کنسول نیز قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.