نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 دی 1401
ساعت 09:00

انتشار تریلر سینمایی بازی Forspoken دو هفته مانده تا انتشار

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از آغاز سال 2023 میلادی مدت زمان چندانی نمی‌گذرد و حالا طرفداران صنعت گیم، می‌توانند کم‌تر از دو هفته دیگر منتظر یکی از بازی‌های موردانتظار چندسال اخیر باشند؛ محصول جدید شرکت اسکوئر انیکس و استودیو Luminous Productions یعنی Forspoken، از زمان رونمایی اولیه کنسول PS5 به عنوان یک بازی بزرگ جهان‌باز و RPG معرفی شد، و با توجه به نمایش‌ها مشتاقان خاص خودش را نیز پیدا کرده است. این بازی که سرانجام حدود دو هفته دیگر عرضه خواهد شد، به تازگی تریلر سینماتیک جدیدی نیز دریافت کرده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، Forspoken یک تجربه جهان‌باز و تخیلی با المان‌های نقش‌آفرینی است که در آن، بازیکن کنترل شخصیتی به نام Frey Hollandرا برعهده دارد. Frey با توانایی مرموزی که دارد امکان سفر از شهر خودش نیویورک به یک دنیای ناشناخته و فانتزی به نام Athia را پیدا می‌کند. او در آتیا البته سفر سختی خواهد داشت چون این سرزمین با هیولاها و موجودات فانتزی خاص خودش پر شده و با توجه به نمایش‌ها، گیم‌پلی مبارزات یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های بازی خواهد بود. گفتنی است که در این رابطه، مبارزات فری با هیولاهای آتیا از نوع فانتزی و جادو و انتقال‌های آنی است که در دنیایی وسیع شکل خواهد گرفت.

بازی Forspoken قرار است در روز 24 ژانویه (4 بهمن) به صورت همزمان برای دو پلتفرم PS5 و PC عرضه شود. در حال حاضر بازیکنان PS5 امکان دریافت دمو رایگانی از این بازی را دارند، با این حال درباره دمو سازندگان گفته‌اند که تجربه نهایی بازی تحولات و پیشرفت‌هایی را نسبت به آن خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.