نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 بهمن 1399
ساعت 09:00

رونمایی از اولین نمایش گیم پلی و تاریخ عرضه Resident Evil Village

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام مطابق وعده قبلی، اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil Village شامل گیم پلی، تاریخ عرضه و حالت چندنفره بازی را به اشتراک گذاشت.

هشتمین نسخه از خط اصلی داستانی سری Resident Evil Village، در سال 2020 توسط کپ‌کام رونمایی شد و طرفداران این مجموعه مدتی هست که در انتظار عرضه بازی و دنبال کردن وقایع داستانی جدیدتر سری هستند. این سری پس از عرضه Resident Evil 7، برای دو سال پیاپی با ساخت و انتشار نسخه‌های ریمیک از عناوین کلاسیک، طرفداران قدیمی و جدید را راضی نگه داشته و حالا با Resident Evil Village، فصل جدیدی از خط اصلی داستان سری پیگیری خواهد شد. وقایع این بازی، همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود دنباله خط داستانی Resident Evil 7 و کاراکتر «ایتن وینترز» است و او حالا قرار است در یک دهکده بزرگ و مخوف وقایع ترسناک دیگری را تجربه کند. در ارتباط با این عنوان، کپ‌کام مطابق وعده قبلی رویداد مخصوصی را تحت عنوان Resident Evil Showcase برگزار کرد که در طی آن ویدیوهای جدیدی از بازی منتشر شد. شما در ادامه تریلر سوم و معرفی تاریخ عرضه و پلتفرم‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، تاریخ عرضه Resident Evil Village سرانجام برای روز 7 می (17 اردیبهشت 1400) تایید شد. همچنین عرضه بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تایید شده است. به علاوه دارندگان نسخه کنسول‌های نسل هشتمی، امکان دریافت آپدیت ارتقادهنده و ویژه نسل نهمی را در کنسول‌های جدیدتر به صورت رایگان خواهند داشت. پیرامون این بازی، کپ‌کام همچنین اولین تریلر گیم‌پلی را هم منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌شود.

 

همان‌طور که در ویدیو گیم‌پلی دیده شد، این بازی مجددا از طریق کاراکتر ایتن وینترز و به صورت اول شخص دنبال می‌شود. جدای از المان‌های گیم‌پلی آشنا از RE7، در اینجا شاهد بازگشت برخی المان‌های دیگر از جمله مدیریت و چینش منابع از RE4، و همچنین یک Merchant جدید برای خرید، فروش و ارتقا آیتم‌ها هستیم که شکل و شمایل مدرن‌تر و ارتقایافته‌تری پیدا کردند. در پایان، کپ‌کام همراه با این بازی یک بازی دیگر به نام Resident Evil Re:Verse را هم به صورت رایگان عرضه می‌کند. این بازی چندنفره Deathmatch که به صورت رایگان در دسترس بازیکنان Resident Evil Village قرار می‌گیرد، شامل نقشه‌ها و لوکیشن‌های آشنایی از عناوین اخیر سری نظیر ایستگاه پلیس شهر راکون از Resident Evil 2 و Resident Evil 3 بوده و حداکثر شش بازیکن، به صورت Deathmatch و از طریق کاراکترهای شناخته شده سری با یکدیگر مبارزه می‌کنند. شما در ادامه ویدیو معرفی این بازی را نیز مشاهده می‌کنید.

 

بازی Resident Evil Village در روز 7 می (17 اردیبهشت 1400) برای PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC منتشر می‌شود. گفتنی است که دمو رایگانی از این بازی با عنوان Maiden هم‌اکنون فقط برای دارندگان PS5 در دسترس قرار گرفته، و دارندگان دیگر پلتفرم‌ها نیز به زودی امکان دریافت این دمو رایگان را پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.