نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 بهمن 1401
ساعت 09:00

انتشار تریلر جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت نینتندو به تازگی تازه‌ترین قسمت از برنامه دایرکت خود را به نمایش گذاشت که در جریان آن از عناوین مختلفی رونمایی و تاریخ عرضه برخی نیز مشخص شدند. در مهم‌ترین بخش و در اواخر برنامه، سرانجام نوبت به بازی شدیدا موردانتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رسید و در طی این نمایش جدید، تاریخ عرضه بازی برای روز 12 می (22 اردیبهشت 1402) تایید شد. شما در ادامه تریلر رسمی و جدید این بازی را مشاهده می‌کنید.

با توجه به نمایش تازه که شامل سکانس‌های گیم‌پلی نیز می‌شود، با خطر جدیدی نیز آشنا می‌شویم. این شامل دشمنان تازه‌ای می‌شود که قصد نابودی هیریول را دارند و شخصیت لینک نیز در مبارزات امکان استفاده از سلاح‌های جدیدی را پیدا کرده است. برای مثال لینک حالا امکان تیراندازی به تیرهای رهگیر را دارد که ظاهرا به عنوان سلاح سرد هم قابل استفاده است. شاید جالب‌توجه‌ترین ویژگی جدید که در تریلر دیده شد نیز امکان جمع‌آوری قطعات و ساختن وسایل نقلیه باشد. به این ترتیب غیر از ساخت وسایل نقلیه چرخ‌دار روی زمین، حتی امکان ساخت وسایلی مخصوص پرواز و گردش در آسمان نیز در بازی جدید وجود خواهد داشت.

با توجه به تایید نینتندو، این بازی دنباله قرار است در دو نسخه Standard و Collector’s Edition منتشر شود. همان‌طور که اشاره شد، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در روز 12 می (22 اردیبهشت 1402) برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.