نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 اسفند 1401
ساعت 09:00

تریلر اکشن جدید بازی Tekken 8 با محوریت شخصیت Jin Kazama

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bandai Namco حدود شش ماه پیش از بازی بعدی سری تکن یعنی Tekken 8 رونمایی و در طول این مدت، اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را نیز از این عنوان به اشتراک گذاشته است. در همین ارتباط، اخیرا تریلر گیم‌پلی اکشن و تازه‌ای از بازی منتشر شده که در آن شخصیت Jin Kazama در مرکز توجه قرار دارد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

همان طور که در ویدیو دیده می‌شود، شخصیت Jin به همراه استایل و ضربات بسیار آشنای خود در بازی جدید نیز بازمی‌گردد و می‌تواند این ضربات را با حرکت‌ها و ضربات خاص Devil Gene خودش نیز ترکیب کند. تعدادی حرکت دیگر نیز از این شخصیت دیده می‌شود که خصوصا قابلیت ضدحمله و دفع سریع نیز جالب‌توجه به نظر می‌رسد. به علاوه ضربات کمبو و لگد حین پرواز و هچنین مکانیک‌های جدید Heat Burst و Heat Engager نیز از نکات مهم نمایش داده شده در تریلر بودند.

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS5 و PC در دست ساخت است و گرچه هوز تاریخ عرضه دقیق آن فاش نشده، ولی به گفته باندای نامکو این عنوان تا پیش از آوریل 2024 و درواقع تاریخی بین 1 آوریل 2023 (12 فروردین 1402) تا 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403) عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.