نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 خرداد 1402
ساعت 11:00

تریلر داستانی و تریلر گیم پلی Deep Dive بازی Starfield منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد بزرگ خبری ایکس‌باکس یعنی Xbox Games Showcase شب گذشته برگزار شد و مطابق انتظار، نمایش‌های جذابی نیز از طریق آن پخش شد. یکی از مهم‌ترین عناوین فرست پارتی اکس‌باکس و محصول بزرگ و شدیدا موردانتظار استودیو Bethesda Game Studios یعنی Starfield، طبق اعلام قبلی حضور پررنگی در رویداد اخیر داشت. در جریان این رویداد، ابتدا یک تریلر کوتاه داستانی و در پایان مراسم نیز تریلر طولانی‌تر و گیم‌پلی این بازی نیز در قالب رویداد مجزای Starfield Direct به اشتراک گذاشته شد. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید.

 

گفتنی است که بازی استارفیلد اولین IP کاملا جدید بتزدا در طول 25 سال گذشته است و عناصر و مکانیک‌های فوق‌العاده جاه‌طلبانه‌ای را در خود خواهد داشت. این بازی که یک حماسه فضایی محسوب می‌شود، یک تجربه جهان‌باز است که بازیکن عملا امکان گردش در هر جای فضا با بیش از 1000 سیاره و شهرها و لوکیشن‌های وسیع آن‌ها را خواهد داشت. جدای از وسعت بسیار بزرگ، این بازی شامل کمپین داستانی اصلی، مراحل، ساید کوئست‌ها و ... که از عناوین گذشته بتزدا نیز می‌شناسیم وجود خواهد داشت.

Starfield حالا سرانجام تاریخ عرضه خودش را هم برای روز 6 سپتامبر (15 شهریور) پیدا کرده و به این ترتیب بازیکنان از طریق Xbox Series X/S و PC، در این روز قادر به تجربه آن خواهند بود. گفتنی است که مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس نیز می‌توانند بازی را به صورت رایگان و در روز عرضه دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.