نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 تیر 1402
ساعت 09:00

تریلر Exoprimal دو دایناسور Neosaurs و Dominator را معرفی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین در صف عرضه شرکت کپ‌کام، بازی چندنفره PvPvE و دایناسور Exoprimal است. در این بازی تیم‌ها در رقابت با یکدیگر برای کسب پیروزی قرار می‌گیرند و در اینجا المان‌هایی از نوع احضار دایناسور در زمان نیز وجود خواهد داشت که شکل کلی گیم‌پلی را وارد فاز کاملا متفاوتی می‌کند. این بازیساز ژاپنی اخیرا تریلر جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد امکان احضار و کنترل کردن دو دایناسور بزرگ نیز در این عنوان وجود خواهد داشت. شما در ادامه ویدیو را مشاهده می‌کنید.

تریلر جدید بازی که با عنوان Survival Guide منتشر شده، جزئیات تازه‌ای از یک ویژگی گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد که طی آن تیم‌ها می‌توانند با روش کنترل دایناسور با یکدیگر درگیر شوند. در اینجا دو دایناسور معرفی می‌شوند که در ابتدا Trigger Neosaurs،به عنوان نوع ویژه‌ای از مهاجمین است. پس از این Dominator معرفی می‌شود که یک دایناسوری بزرگ برای حمله مستقیم و تخریب تیم رقیب کاربرد دارد. گفتنی است که همان‌طور که در ویدیو نیز دیده شد، هر دو این دایناسورها توسط بازیکن کنترل می‌شوند.

Exoprimal در روز 14 جولای (23 تیر 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر شود. این عنوان همچنین در روز اول عرضه در اختیار مشترکین Game Pass نیز قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.