نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 تیر 1402
ساعت 09:00

ویدیو جدید Assassin’s Creed Mirage شخصیت بسیم را معرفی می کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های اساسینز کرید یوبی‌سافت، یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های جهان‌باز و می‌توان گفت مهم‌ترین فرنچایز شرکت یوبی‌سافت نیز محسوب می‌شود. این سری که کار خود را در سال 2007 و با ارائه نقشه‌های جهان‌باز از شهرهای تاریخی با قابلیت دویدن آزاد، پارکور و ... شروع کرد، از سال 2017 و با عرضه بازی Assassin’s Creed Origins مسیر متفاوتی را پیش گرفت و نقشه‌های قابل گردش،  بسیار بزرگ‌تر و با ابعاد کشورها شد. علیرغم عرضه چند بازی با این ویژگی که اتفاقا بسیار هم موفق ظاهر شدند، یوبی‌سافت در ادامه امسال بازی Assassin’s Creed Mirage را عرضه می‌کند که بازگشتی به ریشه‌های سری خواهد بود.

شخصیت اصلی Assassin’s Creed Mirage یعنی بسیم، اولین بار در Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد که از همان ابتدا نقش مهمی در داستان پیدا کرد. به تازگی سازندگان بازی، در ویدیو جدیدی به معرفی بیشتر این شخصیت پرداخته‌اند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

وقایع بازی Assassin’s Creed Mirage دوازده سال قبل از بازی Valhalla، و با محوریت شخصیت بسیم خواهد بود. بازی همچنین از نظر مکانی در منطقه خاورمیانه و شهر بغداد در سال 861 میلادی جریان پیدا می‌کند و بسیاری از المان‌ها از جمله طراحی شهری، شخصیت‌ها و ... به سرعت قابل قیاس با اولین بازی سری و البته شخصیت «الطائر» هستند. با توجه به توضیحات، این شباهت البته فقط در زمینه ظاهر و طراحی‌ها نیست و از نظر گیم‌پلی نیز به صورت کلی سیستم کسب امتیاز XP کنار گذاشته شده و مانند بازی‌های قدیمی‌تر مجموعه، کسب ارتقا و مهارت‌های جدید براساس پیشرفت در داستان خواهد بود. درواقع بسیم با تکمیل ماموریت‌ها، امکان کسب مهارت جدید یا ارتقا پیدا می‌کند.

در بخش مبارزات، شاهد بازگشت تمرکز به سلاح شمشیر و خنجر هستیم، هرچند در اینجا هم ویژگی جدیدی وجود خواهد داشت که بسیم به نوعی امکان کند کردن زمان را دارد و به این ترتیب به سرعت می‌تواند دشمنان پیاپی را از بین ببرد. بازی Assassin’s Creed Mirage در روز 12 اکتبر (20 مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.