نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 تیر 1402
ساعت 09:00

EA Sports FC 24 رسما با پخش یک تریلر معرفی شد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و حاشیه، Ea Sports سرانجام از بازی شبیه ساز فوتبال EA Sports FC 24 رونمایی کرد. این بازی اولین نسخه از عناوین فوتبالی EA است که بدون همکاری و مشارکت مستقیم فدراسیون فیفا ساخته می‌شود و به همین خاطر با نامی متفاوت از FIFA عرضه خواهد شد. الکترونیک آرتز، معرفی بازی را در قالب تیزر رونمایی کوتاهی انجام داده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که ذکر شد، معرفی بازی از طریق پخش تریلر رونمایی کوتاهی بوده و شرکت وعده داده که دو روز دیگر یعنی 13 جولای، تریلر گیم‌پلی بازی نیز به نمایش در خواهد آمد. همان‌طور که قبلا هم شایع شده بود، تصویر روی جلد نسخه استاندارد این بازی به ستاره جوان و کنونی تیم منچستر سیتی یعنی Erling Haaland تعلق پیدا خواهد کرد. همچنین تعداد زیادی از فوتبالیست‌های مرد و زن دیگر نیز برای تصویر روی جلد نسخه Ultimate Edition استفاده خواهند شد که برخی از آن‌ها در تیزر اخیر نیز دیده می‌شوند.

لازم به ذکر است که گرچه در تیزر جدید نیز تاریخ عرضه یا پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیست، ولی گزارش‌ها از عرضه بازی برای روز 29 سپتامبر (7 مهر) خبر می‌دهند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.