نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 تیر 1402
ساعت 12:00

تریلر EA Sports FC 24 تکنولوژی انیمیشن بازیکنان را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی EA Sports FC 24 اولین بازی شبیه‌سازی فوتبال EA Sports است که دیگر با نام FIFA عرضه نمی‌شود و می‌توان گفت که شروع جدیدی به عنوان یک فرنچایز خواهد بود. با وجود اینکه بسیاری از المان‌های سنتی سری فیفا در EA Sports FC 24 نیز وجود خواهد داشت، ولی این بازی طبق وعده سازندگان از ویژگی‌های جدید هم بهره می‌برد که در یکی از مهم‌ترین این موارد، تکنولوژی جدید انیمیشن بازیکنان یا HyperMotion V است. در صحبت‌های اولیه EA Sports، این تکنولوژی مدرن به عنوان روش واقع‌گرایانه‌تر برای ساخت انیمیشن‌های بازیکنان معرفی شد که از داده‌های مسابقات واقعی استفاده می‌کند. این شرکت اخیرا با نمایش تریلری تازه به معرفی این فن‌آوری پرداخته است. شما در ادامه تریلر Deep Dive گیم پلی EA Sports FC 24 را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که در ویدیو نیز دیده می‌شود، HyperMotion V تکنولوژی جدید و مدرنی برای شبیه‌سازی حرکت تک تک بازیکنان است که براساس داده‌های بازی آن‌ها در مسابقات رسمی فوتبال و با کمک دوربین‌های مخصوص نصب شده در استادیوم‌ها دریافت شده است. به این ترتیب هر کدام از بازیکنان، حالا می‌توانند مدل و استایل دقیق حرکتی خودشان در دنیای واقعی را در بازی شبیه ساز فوتبال نیز داشته باشند و تنوع مشهودی در نوع حرکات هر کدام از بازیکنان دیده خواهد شد.

پیرامون HyperMotion V، سازندگان همچنین تایید کردند که نسخه کنسول‌های نسل هشتمی بازی و حتی نسخه نینتندو سوییچ نیز از این تکنولوژی بهره می‌گیرند. پس از معرفی این فن‌آوری، ویژگی جدید دیگری به نام PlayStyles نیز از طریق EA Sports FC 24 معرفی شده که در ویدیو تازه نیز سازندگان به معرفی آن پرداختند. در این رابطه بازی 34 روش بازی یا PlayStyle را در اختیار می‌گذارد که براساس دیتاهای واقعی جمع‌آوری شده از بازیکنان در مسابقات رسمی، هر کدام از بازیکنان داخل بازی مهارت‌ها و قابلیت‌های فردی منحصر به فرد خودشان را در بازی خواهند داشت. قدرت شوت‌زنی، شوت‌های تکنیکی، جلوگیری و محاصره و بسیاری موارد دیگر توسط این استایل‌ها پوشش داده می‌شوند. همچنین اگر بازیکنی واقعا در کلاس بسیار بالا و جهانی وجود داشته باشد، نوع جدید PlayStyle+ برای او می‌تواند ویژگی‌های خاص‌تر را پوشش دهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که در تریلر به آن پرداخته شد، به ارتقاهای گرافیکی و سطوح بالاتر بصری مربوط است که به دلیل استفاده از موتور گرافیکی Frostbite در بازی وجود خواهد داشت. EA Sports FC 24 در روز 29 سپتامبر (7 مهر) برای پلتفرم‌های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.