نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 13:19

تریلر مد Paranoia بازی Friday the 13th: The Game

0 از 5

تریلر حالت جدید بازی Friday the 13th: The Game تحت عنوان Paranoia

بازی Friday the 13th: The Game از هنگام عرضه اش تا کنون تحت حمایت و پشتیبانی سازنده اش یعنی استودیوی IllFonic قرار داشته است. این بازی در تاریخ 26 می 2017 (برابر با 5 خرداد 1396) عرضه شد. به تازگی حالت جدیدی برای این بازی تحت عنوان Paranoia معرفی شده و هم اکنون تریلر کوتاهی در مورد آن منتشر شده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

این تریلر کوتاه به نمایش یک سری ویژگی های مربوط به حالت جدید Paranoia در بازی  Friday the 13th: The Game می‌پردازد و نمایش مبهمی از شرایطی که گیمرها با آن مواجه خواهند شد را نشان می‌دهد.

این تریلر اطلاعات چندان زیادی از محتویات موجود در Paranoia ارائه نمی‌دهد. اما بر اساس اطلاعات و گزارش های منتشر شده این طور به نظر می‌رسد که این حالت جدید درواقع نوعی «هویت پنهانی» است که احتمالاً در آن، یکی از گیمرها دارای برنامه ای پنهانی است و بقیه گیمرها در حال تلاش برای فرار از قاتل (یعنی Jason) هستند.

هنوز جزئیات بیشتر و تاریخ دقیقی برای عرضه حالت Paranoia اعلام نشده است اما با این وجود می‌دانیم که به صورت رایگان برای تمامی کاربران این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Friday the 13th: The Game عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا است که برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد.

م.حافظ | تریلر | 29/10/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.