نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 12:40

بازی EA Sports UFC 3 معرفی شد

5 از 5

تریلر رونمایی و تصاویر بازی EA Sports UFC 3

سری EA Sports UFC با نسخه جدیدش تحت عنوان EA Sports UFC 3 باز خواهد گشت. کمپانی EA Sports دیروز اعلام کرد که این بازی در تاریخ 2 فوریه 2018 (برابر با 13 بهمن 1396) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. بازی EA Sports UFC 3 شامل کریر مدی است که به گیمرها امکان ارتقاء تلاش های فردی، طراحی مسابقات هیجان انگیز و استفاده از هنرهای رزمی ترکیبی برای کاراکتر مبارز را می‌دهد.

عنوان EA Sports UFC 3 حالت G.O.A.T. Career Mode را ارائه خواهد کرد و گفته های کمپانی EA Sports حاکی از آن است که گیمرها می‌توانند از یک «سیستم جدید رسانه جمعی داخل بازی» استفاده کنند.

بعلاوه کمپانی EA دو حالت چندنفره (مد مولتی پلیر) معرفی کرده و اظهار داشته که این دو مد برای «مبارزه های لذت بخش و سریع» طراحی شده اند. این 2 حالت « Stand & Bang» و « Submission Showdown» هستند و به دنبال حالت Knockout Mode معرفی شده در بازی EA Sports UFC 2 (عرضه شده در سال 2016) طراحی شده اند. همچنین EA Sports UFC 3 شامل یک مد مسابقات قهرمانی نیز خواهد بود که در آن، کاراکترهای مبارز باید در راندهای متعددی برای کسب پیروزی مبارزه کنند.

کارگردان خلاق این بازی آقای Brian Hayes ، وعده «اصلاحات و بازسازی کامل گیم پلی» را با استفاده از تکنولوژی انیمیشن جدید در بازی EA Sports UFC 3 داده است. او اظهار داشته است: «هر حرکتی در این بازی، استراتژیک تر، واقعی تر و زیباتر است.»

تصویر یکی از قهرمانان این ورزش به نام آقای Conor McGregor در مسابقات قهرمانی Ultimate Fighting Championship، بعنوان ستاره روی کاور این بازی در نظر گرفته شده است. در پایین می‌توانید چند تصویر و همچنین تریلر معرفی بازی EA Sports UFC 3 را مشاهده کنید.

1

2

3

4

5

6

8

9

10

12

13

14

م.حافظ | تریلر | 04/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.