نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 22 تیر 1399
ساعت 09:00

EA Sports تاریخ عرضه بازی UFC 4 را اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ EA Sports با نمایش تریلر رونمایی، تاریخ عرضه بازی UFC 4 برای پلتفرم‌های نسل حاضر را مشخص کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی تاریخ عرضه بازی UFC 4 را در روز ۴ آگوست (14 مرداد) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی اعلام کرده است. باتوجه به این گزارش، دو ورزشکار که تصاویر آن‌ها روی کاور بازی نقش بسته نیز The Last Stylebender و Gamebred هستند. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این گزارش، در بازی UFC 4 شاهد چندین تغییر و تحول هستیم که برای مثال حالا سیستم پیشرفت یا progression از نو تعریف و حالتی منسجم‌تر گرفته، و مکانیک‌های تهاجمی و همچنین takedown نیز بازنگری و ارتقا پیدا کردند. تغییرات و ویژگی‌های جدید نیز در بخش سفارشی‌سازی شخصیت‌ها اعمال شده است. اضافه شدن محوطه‌های جدید مبارزه مانند The Kumite، The Backyard، UFC Apex و Action Avenue هم از جمله موارد جدید این نسخه از سری است. به علاوه وجود داشتن 1600 قطعه گیر و استفاده از آن‌ها نیز روی عملکرد مبارزه شخصیت تاثیرگذار است.

تغییر جدید در بخش Career Mode، امکان ساختن داستان و همچنین اضافه شدن ویژگی‌هایی برای «تکامل پیدا کردن معنی‌دار فرایند پیشرفت شخصیت، در دوره مسابقات» است. در این زمینه حالت‌هایی هم برای اتحاد یا ایجاد رقابت نیز در نظر گرفته شده است. این بازی گرچه در تریلر اخیر برای کنسول‌های نسل بعد تایید نشده، ولی قبلا گزارشی از رده‌بندی شدن بازی توسط ESRB برای PS5 و Xbox Series X وجود داشت.

بازی UFC 4 همان‌طور که اعلام شد، در روز ۴ آگوست (14 مرداد) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.