نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 تیر 1399
ساعت 18:00

هم‌اکنون امکان پری لود بازی Ghost of Tsushima وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازیکنانی که نسخه دیجیتال Ghost of Tsushima را خریداری کردند، از هم‌اکنون امکان دانلود دیتای آن را دارند.

بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی Ghost of Tsushima، حدود یک هفته دیگر به صورت رسمی عرضه خواهد شد. این بازی تاکنون نمایش‌های جذابی داشته و طرفداران را منتظر یک بازی هیجان‌انگیز و چشمگیر گذاشته است. Ghost of Tsushima از طرفی به عنوان آخرین انحصاری و فرست پارتی AAA عصر PS4 نیز در نظر گرفته می‌شود. پیرامون آخرین ساخته استودیو Sucker Punch، درصورتی که این بازی را به صورت دیجیتال از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کردید، از هم‌اکنون می‌توانید دیتای بازی را روی PS4 دانلود کنید. گفتنی است که پس از پری لود، این بازی البته تا موعد عرضه رسمی در روز 17 جولای قفل خواهد بود.

پیرامون پری لود بازی، دیتای بازی درحال حاضر با حجم حدود 35 گیگابایت است که از جهات زیادی سورپرایزکننده است. این خصوصا از این جهت است که این یک بازی جهان‌باز، با دنیایی غنی و از نظر گرافیکی نیز چشمگیر معرفی شده، و از همین رو دیتای 35 گیگابایتی درواقع حجمی بسیار پایین‌تر از حدانتظار است. به علاوه باید به این نکته هم توجه داشت که برای دانلود بازی حتما باید حداقل 50 گیگابایت در حافظه سیستم به عنوان فضای خالی وجود داشته باشد.

براساس گزارش‌ها، نقد و بررسی‌های این بازی از روز 14 جولای (24 تیر) امکان انتشار پیدا می‌کنند. روز عرضه رسمی بازی Ghost of Tsushima برای PS4 نیز در 17 جولای (27 تیر) خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.