نویسنده: فرشاد جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 13:45

TGA 2017 | اعلام زمان عرضه‌ی بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda

5 از 5

زمان عرضه‌ی بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اعلام شد

یکی از سورپرایزهای مراسم The Game Awards، اعلام زمان عرضه‌ی دومین و جدیدترین بسته‌ الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود؛ این بازی همزمان با کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و بازخوردهای مثبتی را از سوی بازیکنان و منتقدین دریافت کرد.

Champions’ Ballad نام دومین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که هم اکنون در دسترس بازیکنان قرار دارد.

در کنار اعلام زمان عرضه‌ی بسته Champions’ Ballad، شرکت نینتندو تریلری را هم از آن به نمایش گذاشت که در آن شاهد ماموریت‌های داستانی جدید، آیتم‌ها و ابزار جدید و محتوای اضافه شده‌ی جدیدی نظیر Hyrulian Motorbike هستیم.

در ادامه شاهد تریلر مربوط به بسته الحاقی Champions’ Ballad عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهید بود:

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild امتیاز 10 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

آخرین نسخه از مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا تغییر بسیار زیادی نسبت به بازی‌های قبلی خودش داشته و به کلی سبک Open World‌ را متحول کرده است. دنیای بسیار بزرگ و آزادی عمل بی‌سابقه‌ای که در این بازی دارید برای‌تان تجربه‌ای به‌یادماندنی خلق خواهد کرد. بعد از بازی کردن زلدا تازه متوجه می‌شوید که بازی‌هایی که تا به حال به اسم Open World بازی می‌کرده‌اید شوخی‌ای بیش نبوده‌اند!

فرشاد | تریلر | 08/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.