نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 مرداد 1397
ساعت 08:00

تریلر لانچ بازی Marvel’s Spider-Man منتشر شد

5 از 5

اینسامنیاک گیمز حدود یک ماه مانده تا عرضه بازی Spider-Man، تریلر گیم‌پلی لانچ بازی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مورد انتظارترین بازی انحصاری PS4 در این روزها، بازی Spider-Man است که حدود یک ماه دیگر به شکل رسمی عرضه خواهد شد. از این عنوان تاکنون چندین گزارش و تریلر منتشر شده که همگی، نشان می‌دهند استودیو اینسامنیاک پروژه قابل تحسینی را برای انتشار آماده کرده است. Insomniac Games به تازگی و با وجود فاصله یک ماهه تا زمان عرضه، تریلر گیم‌پلی لانچ این بازی را هم منتشر کرده است.

این تریلر لانچ، تنها یک دقیقه طول داشته و بیشتر صحنه‌های گیم‌پلی آن هم در گذشته دیده شده بود؛ با این حال در این بین سکانس‌های جدیدی نیز دیده می‌شود که از جمله آن‌ها، تصاویری مجذوب کننده از نیویورک، چند صحنه اکشن و نمایش تعدادی از ضدقهرمان‌های بازی است. نکته جالب توجه دیگر، حضور «مایلز مورالس» در این تریلر نیز هست؛ شخصیتی که در تعدادی از کامیک بوک‌های «اسپایدر من» لباس مرد عنکبوتی را نیز به تن می‌کند. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید و گیم‌پلی لانچ بازی را تماشا کنید.

 

 

همان‌طور که اشاره شد، حضور مجدد مایلز مورالس در این تریلر نیز جالب توجه است و با توجه به چند حضور دیگر در دموهای قبلی، باعث ایجاد شدن فرضیات مختلفی نیز شده، که یکی از آن‌ها به طول دوران پیتر پارکر به عنوان اسپایدر من اشاره می‌کند. پیتر پارکر در مجموع ۷ سال لباس اسپایدر من را در کامیک بوک‌ها پوشید و مایلز مورلس از جمله کسانی است که این وظیفه را از پیتر برعهده گرفته بود. این احتمال وجود دارد که در قسمتی از این بازی، این اتفاق تکرار شود و مورالس لباس اسپایدی را بپوشد. فرضیه دیگر نیز به احتمال عرضه DLC پس از عرضه برای مایلز مورالس و مسیر او برای تبدیل شدن به مرد عنکبوتی جدید اشاره می‌کند.

به هر ترتیب، با توجه به این تریلر طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که با این بازی، یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین بازی‌های کنسولی امسال را تجربه خواهند کرد. به علاوه، وجود المان‌های مختلف در بازی و کراس اورها با دنیای سینماتیک مارول نیز می‌تواند برای طرفداران فیلم‌های سینمایی MCU نیز جذاب باشد. این بازی چند هفته پیش نیز گلد شده و تنها منتظر تاریخ عرضه تعیین شده برای ورود به بازار است. بازی Marvel’s Spider-Man قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.