نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 20:30

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مشترکین گلد Xbox Live

0 از 5

شرکت مایکروسافت به تازگی از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با فرا رسیدن روز‌های آخر ماه آگوست، شرکت مایکروسافت (Microsoft) با انتشار تریلری از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ رونمایی کرد. طبق معمول همیشه، عناوین این ماه نیز شامل چهار بازی می‌شود که دو تا از آن‌ها مخصوص کنسول نسل هشتمی و دوتای دیگر مخصوص کنسول نسل هفتمی شرکت می‌شوند. البته لازم به بیان است که به لطف سرویس Backwards Compatibility، بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول کنونی شرکت مایکروسافت نیز قابل اجرا هستند.

بر روی کنسول ایکس‌باکس وان، عناوین Prison Architect: Xbox One Edition محصول Introversion Software و Livelock محصول مشترک Tuque Games و Perfect World Entertainment رایگان شده‌اند. طبق اعلام شرکت، بازی Prison Architect که حدود ۳۰ دلار ارزش دارد، از ابتدا تا انتهای ماه سپتامبر رایگان خواهد بود. این در حالی است که عنوان Livelock با ارزش ۱۰ دلار، از میانه ماه سپتامبر یعنی پانزدهم (۲۴ شهریور) در دسترس قرار گرفته و تا روز پانزدهم ماه اکتبر (۲۳ مهر) رایگان خواهد ماند. در ادامه به بازی‌های رایگان کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ می‌رسیم که شامل دو بازی LEGO Star Wars III: The Clone Wars با ارزش ۲۰ دلار و Sega Vintage Collection: Monster World با ارزش ۱۰ دلار می‌شود. لازم به بیان است که این دو بازی به ترتیب از یکم تا پانزدهم سپتامبر (۱۰ تا ۲۴ شهریورماه) و از شانزدهم تا سی‌ام (۲۵ شهریور تا هشتم مهرماه) رایگان خواهند بود. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس Xbox Live را مشاهده نمایید:

 

لیست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو:

ایکس‌باکس وان

  • Prison Architect: Xbox One Edition
  • Livelock

ایکس‌باکس ۳۶۰

  • LEGO Star Wars III: The Clone Wars
  • Sega Vintage Collection: Monster World

نظر شما درباره بازی‌های رایگان این ماه مشترکین طلایی سرویس Xbox Live مایکروسافت چیست؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آقا یکی به مایکروسافت بگه این همه خرج رو دست خودش نذاره :gr: شرمنده کرد ملت رو با بازی های رایگان فوق العادش :ha:

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.