نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 17:00

بازی Life is Strange 2 برای macOS و لینوکس معرفی شد

0 از 5

شرکت فرال اینتراکتیو از عرضه بازی Life is Strange 2 روی پلتفرم‌های macOS و لینوکس در سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داد.

هفته گذشته بود که اولین اپیزود از عنوان ماجراجویی Life is Strange 2 توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو دونت‌نات اینترتیمنت (Dontnod Entertainment) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مشخص شد که شرکت فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) در حال کار روی پورت این بازی برای پلتفرم‌های Mac و لینوکس است.

بازی Life is Strange 2 طبق اطلاعات منتشر شده، در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های macOS و لینوکس در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان، هنوز مخشص نیست که بازی روی این پلتفرم‌ها نیز به صورت اپیزودیک منتشر خواهد شد یا آن‌ها تا زمان عرضه تمامی اپیزود‌ها برای دیگر پلتفرم‌ها صبر و بعد اقدام خواهند کرد. برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌دانند، لازم به بیان است که عنوان Life is Strange 2 یک دنباله برای عنوان Life is Strange سال ۲۰۱۵ میلادی است که البته داستان شخصیت‌های متفاوتی را بیان می‌کند؛ در واقع، داستان این بازی درباره دو برادر به نام‌های سین و دنیل دیاز است که بعد از وقوع حادثه‌ای در سیاتل، در حال فرار به سمت کشور مکزیک هستند.

شرکت فرال اینتراکتیو برای پورت کردن بسیاری از بازی‌ها برای پلتفرم‌های مک و لینوکس شناخته می‌شوند. آن‌ها پیش از این نیز روی پورت‌های نسخه اورجینال بازی Life is Strange و همچنین بازی Life Is Strange: Before the Storm کار کرده بودند. در ادامه شما می‌توانید تریلر نسخه  macOS و لینوکس بازی Life is Strange 2 را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره‌ آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

اپیزود اول بازی Life is Strange 2 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و توانسته امتیازات خوبی را همانند نسخه‌های گذشته، بدست آورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.