نویسنده: فرزین احمدی شنبه، 01 دی 1397
ساعت 13:15

راهنما و لیست تروفی‌های بازی Spyro 1: The Dragon

4.5 از 5

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی‌های بازی Spyro 1: The Dragon (اولین قسمت از Spyro: Reignited Trilogy)

عنوان : Spyro 1: The Dragon

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : ساده Spyro Reignited Trilogy Cover 

تعداد کل Trophy ها : 37 عدد

تروفی آفلاین : 37 عدد

تروفی های آنلاین : ندارد

تروفی های مشکل ساز: 2 عدد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 2 مرتبه

آیا درجه سختی بر روی دریافت تروفی‌ها موثر است: خیر

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 6 تا 10 ساعت

مقدمه:

به به راهنمای تروفی‌های Spyro 1: the Dragon خوش آمدید. این بازی عنوانی از طرفداران و برای طرفداران است. بازی‌ای که احساسات بسیاری از پلیرها را تحت تاثیر قرار خواهد داد . Spyro the Dragon اولین عنوان در این مجموعه‌ بازی‌هاست. اگر قبلاً نسخه اصلی را بازی کرده باشید، احتمالاً به چم و خم‌های بازی وارد هستید و می‌دانید که برای بدست‌آوردن تروفی‌ها چه چیزی لازم است. اگر با این مجموعه ناآشنا باشید، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا تمام تروفی‌ها را آنلاک کنید. اغلب تروفی‌ها به طور طبیعی در مسیر شما برای پلاتینیوم‌کردن بازی به دست خواهند خواهند آمد (برخی از آن‌ها برای ۱۲۰ درصد کامل‌کردن بازی مورد نیاز هستند.) برای بدست آوردن برخی دیگر باید اقدامات خاصی انجام دهید. هیچ کدام از تروفی‌ها از دست‌رفتی نیستند و شما همیشه می‌توانید هر کدام از مراحل معمولی و یا باس فایت‌ها را بعد از اتمام داستان برای یک پاک‌سازی سریع دوباره بازی کنید کنید (دشمنان و باس‌ها در این بازی دوباره ظاهر می‌شوند). هیچ‌گونه تروفی‌ای مرتبط با درجه سختی در بازی وجود ندارد و تقریبا هر کدام از لول‌های بازی یک تروفی دارد .

گام ۱: داستان بازی را دنبال کنید

فقط از بازی لذت ببرید. حین اینکه هر Home World و مراحل مربوطه آن‌ها بازی می‌کنید، تا می‌توانید الماس‌ها را جمع کنید، هر اژدهایی به آن برخوردید را آزاد کنید، و تخم‌های اژدها را که توسط دزدان غصب شده‌ را مجدد به دست آورید. همه این موارد بعداً به عنوان بخشی از تکمیل بازی ۱۰۰٪ (که در این بازی در واقع ۱۲۰ % است) و آنلاک‌کردن دو تروفی، مورد نیاز خواهد بود. اگر چیزی را از دست بدهید، می‌توانید Home Worldها و لول‌ها را مجدداً از هر نقطه‌ای تکرار کنید. از آنجایی که Spyro در درجه اول یک بازی به سبک collectathon است، زمانی که لول ۱۰۰ % را تمام کنید به شما اطلاع خواهد داد. کتابچه راهنما در ثبت آنچه که جمع‌آوری شده‌ و آنچه باقی مانده، بسیار دقیق است (بخش Options قسمت Guidebook). در حالی که از دست دادن اژدهاها سخت است، چون بیشتر اوقات آن‌ها در مسیر اصلی مرحله جای دارند، اما از دست دادن برخی الماس‌ها بسیار آسان است. برای اینکه این اتفاق نیفتد از مهارت یابنده الماس Sparx استفاده کنید، که از همان ابتدای بازی با فشردن  قابل دسترسی است.  Sparx به هر سمتی که تعدادی الماس در آن باقی مانده می‌چرخد. لازم نیست نگران چگونگی باز کردن امتیازات مهارتی باشید؛ هیچ تروفی‌ای مربوط به آن‌ها نیست و باز کردن آن‌ها فقط برای گرفتن کانسپت‌ها و اسکیچ‌ها لازم است. به یاد داشته باشید که برای باز کردن آخرین دنیا، Gnexus Gnasty، به حداقل 6000 الماس نیاز خواهید داشت.

گام ۲: %۱۲۰ کردن بازی‌ و پاکسازی

بعد از شکست Gnasty، دوباره به Artisans برمی‌گردید. برای پلاتینیوم‌کردن بازی، باید به غنائم Gnasty دسترسی داشته باشید (مگر اینکه قبلاً این کار را انجام داده‌‌ باشید.) برای دسترسی به غنائم Gnasty باید تمام ۸۰ اژدها را آزاد کنید، همه ۱۲۰۰۰ الماس موجود در بازی را جمع‌آوری کزذه و همه ۱۲ تخم اژدها را از دزدان پس بگیرید. اکنون فرصت خوبی است برای سرزدن دوباره به هر مرحله‌ای که در آن تروفی‌ای که شما هنوز آنلاک نکرده‌‌اید


Gnasty’s DemiseBazimag Trophy guide Platinum Medal

Gnasty’s Demise

همه تروفی‌های Spyro the Dragon را بدست آورید.

همه تروفی‌ها را بدست آورید تا بازی پلاتینیوم شود.


Boom!

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

!Boom

سوار بالون شوید!

جهان: Artisans

به محض اینکه ۱۰ اژدها را در دنیای Artisan نجات دادید، می‌توانید مارکو، بالونیست دنیای آرتیزان، را ببینید. مارکو را می‌توان نزدیک اسکله‌ها پیدا کرد. سوار بالون شوید و به سمت Peace Keepers حرکت کنید تا این تروفی آنلاک شود.


Hop Skip and JumpBazimag Trophy guide Bronze Medal

Hop, Skip, and Jump

ورودی مخفی به Sunny Flight را پیدا کنید.

جهان: Artisans

در دنیای Artisan، یک ورودی مخفی برای رسیده به لول Speedwayای به نام Sunny Flight وجود دارد. Speedwayها نوعی از محوطه‌های پروازی هستند که در آن شما باید در یک مسیر با مانع پرواز کنید این موانع یا از جنس آتشین/الکتریکی بوده و یا اینکه قبل از زمان اختصاص‌داده شده باید از آن‌ها عبور کنید. برای پیدا کردن این مسیر، روی همه سنگ‌هایی که در آبگیر کنار آبشار هستند، بپرید.


Sheep KebabBazimag Trophy guide Bronze Medal

Sheep Kebab

ده بره را در Stone Hill بسوزانید.

جهان: Artisans / لول: Stone Hill

در Stone Hill، که به احتمال زیاد اولین یا دومین لولی است که وارد آن می‌شوید، با گوسفندانی در گوشه‌وکنار روبرو می‌شوید. ده تا از این گوسفندان را بسوزانید تا این تروفی آنلاک شود. این تروفی درصورتی‌که گوسفندان فرار کنند آنلاک نخواهد شد.


Light My FireBazimag Trophy guide Bronze Medal

Light My Fire

دو تا از آتشدان‌ها را در Dark Hollow روشن کنید

جهان: Artisans / لول: سیاه‌چاله

در لول Dark Hollow ، در اواسط مرحله، دو آتشدان بزرگ وجود دارد. آن‌ها نزدیک پلکانی هستند که الماس‌های سرخ‌رنگی در بالایش قرار دارد. با روشن کردن هردو آتشدان، تروفی آنلاک می‌شود.


Leaf on the WindBazimag Trophy guide Bronze Medal

Leaf on the Wind

به منطقه مخفی Egg Thief پرواز کنید

جهان: Artisans / لول: Town Square

در Town Square یک بخش مخفی وجود دارد که در آن می‌توانید یک دزد تخم‌ پیدا کنید. بعد از اولین فواره که از شر دو گاو نر اول خلاص شدید، از پله‌ها بالا بروید، درست مثل اینکه در حال پیشروی در طول مرحله بوده‌اید. به جای این که به سمت جلو حرکت کنید، برگردید و چسبیده به سمت دیواری که در سمت راست پرواز کنید. اگر این کار را درست انجام دهید، بر روی یک مجموعه از برآمدگی‌های پوشیده از چمن فرود خواهید آمد. در آنجا دزد تخم‌ا منتظر شما است. لازم نیست او را تعقیب کنید تا این تروفی رو آنلاک شود. به محض این که فرود بیایید، آنلاک خواهد شد.


BarnstormerBazimag Trophy guide Silver Medal

Barnstormer

دور یک طاق بچرخید

جهان: Artisans / لول: Sunny Flight

شما می‌توانید این تروفی را فقط در لول Sunny Flight، در یک محوطه Speedway دریافت کنید. . Speedwayها نوعی از محوطه‌های پروازی هستند که در آن شما باید در یک مسیر با مانع پرواز کنید این موانع یا از جنس آتشین/الکتریکی بوده و یا اینکه قبل از زمان اختصاص‌داده شده باید از آن‌ها عبور کنید.  از دنیای Artisans وارد آن می‌شوید. در همان ابتدای این جهان، به چپ بروید و بر روی ۵ سکوی پرش طلایی در حوضچه بپرید تا لول Sunny Flight باز شود. به محض ورود به این لول، اهداف طاق قوسی را هدف قرار دهید. در حالی که زیر یکی از آن‌ها پرواز می‌کنید، R1 را فشار دهید تا دور آن به صورت حلقوی بچرخید. بدین صورت تروفی آنلاک خواهد شد.


Burnt Toast

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Burnt Toast

Toasty  را بدون اینکه ضربه‌ای از او بخورید شکست دهید

جهان: Artisans / لول: Toasty

این اتفاق در لول باس فایت Toasty از دنیای Artisans (پشت سر سنگی اژدها) رخ می‌دهد. برای به دست آوردن دسترسی باید یک لول دیگر را تمام کرده و اژدها را در مقابل سر اژدهای دنیای Artisan آزاد کنید. سپس سر اژدها باز می‌شود و پرتالی که به Toasty ختم می‌شود نشان داده می‌شود.

برای گرفتن تروفی باید Toasty (رییس، و نه کل لول) را بدون اینکه مستقیماً از او ضربه‌ای بخورید شکست دهید. یعنی دشمنان (چوپانان و سگ‌های Toasty) می‌توانند به شما ضربه بزنند؛ اما خود Toasty نباید چنین کند. نمی‌توانید خود را تحت‌تاثیر خود Toasty قرار دهید. باس این مرحله خیلی ساده است و از سه ناحیه مختلف عبور می‌کند، که یکی از آن‌ها به ظاهر سخت‌تر از قبلی است. Toasty به سه ضربه نیاز دارد؛ یک ضربه به ازای هر قسمت. فقط می‌توانید با آتش به او حمله کنید چرا که نسبت به حمله با بدن آسیب‌ناپذیر است. فقط از داس او دوری کنید. وقتی‌که Toasty بمیرد این تروفی را بدست خواهید آورد.


Shoot the MoonBazimag Trophy guide Bronze Medal

Shoot the Moon

از توپ استفاده کنید تا یک نورک ترسناک را آزاد کنید

جهان: Peace Keepers

در دنیای Peace Keepers ، توپ‌های جنگی وجود دارند. به چهارمین (آخرین) توپ در این منطقه، نزدیک‌ترین توپ به گازنولد بالون سوار، بروید. دشمنی که پشت توپ ایستاده را بکشید اما دشمنان دیگر منطقه را زنده نگه دارید -که یکی از آن‌ها به داخل خیمه‌گاه فرار خواهد کرد. چادرها را با توپ به گلوله ببندید. نورک ترسناک درون چادری است که از همه به توپ نزدیک‌تر است. بعد از اینکه چادر از بین رفت می‌توانید با توپ به او شلیک کنید تا تروفی از  آن شما شود.


Bird BrainedBazimag Trophy guide Bronze Medal

Bird Brained

به یک کرکس حمله‌ور شوید

جهان: Peace Keepers / لول: Dry Canyon

شما کرکس‌ها را در Dry Canyon دنیای Dry Canyon پیدا خواهید کرد. فقط به یکی از آن‌ها حمله کنید تا تروفی باز شود.


Birds of a FeatherBazimag Trophy guide Bronze Medal

Birds of a Feather

همه کرکس‌های Cliff Town را بسوزانید

جهان: Peace Keepers/ لول: Cliff Town

همه لاشخورهای لول  Cliff Town آتش بزنید. حتماً آن‌ها را بسوزانید و به آن‌ها هجوم نبرید. بعد از نجات انزو و قبل از خروج از این مرحله، به محوطه بزرگ بالای گردنه، پرواز کنید. تمامی لاشخورها در آن منطقه با هم هستند.


TriathlonBazimag Trophy guide Bronze Medal

Triathlon

هر سه نورک اسکی‌باز را از بین ببرید

جهان: Peace Keepers  / لول: Ice Cavern

این تروفی بطور طبیعی در مسیر خود تا ۱۰۰٪ مرحله "غار یخی" (بخشی از دنیای Peace Keepers) قرار خواهد گرفت. وقتی به انتهای آن رسیدید متوجه خواهید شد که بعضی از نورک‌ها دارای چوب اسکی هستند. برای آنلاک‌کردن تروفی، به آن‌ها آتش شلیک کرده و یا به سمتشان هجوم ببرید.


Hot Wings 1Bazimag Trophy guide Silver Medal

Hot Wings 1

همه پری‌ها را در لول Night Flight بسوزانید

جهان: Peace Keepers / لول: Night Flight

در Night Flight ، مرحله Speedway در دنیای Peace Keepers سه پری هستند که به عنوان راهنما عمل می‌کنند تا به شما اطلاع دهند که برای جمع‌آوری همه مجموعه‌ها باید به کدام سمت حرکت کنید. وقتی‌که به هدف نزدیک می‌شویم برای پرتاب شعله کلید دایره  را بزنید. این کار را برای هر سه پری‌ در این مرحله برای آنلاک‌کردن این تروفی انجام دهید.

  زمانی‌که مرحله را در ابتدا ۱۰۰ درصد کامل کنید، این کار به طور قابل‌توجهی آسان‌تر می‌شود. دراینصورت زمان بی‌نهایت را باز می‌کنید و تا هر وقت که بخواهید می‌توانید پرواز کنید.


What’s in the Box

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

?What’s in the Box

صندوق محکم را در باس لول Doctor Shemp باز کنید

جهان: Peace Keepers / لول: Doctor Shemp

در Doctor Shemp، لول باس فایت در دنیای Peace Keepers ، یک صندوق محکم وجود دارد. برای باز کردن آن به کلید احتیاج دارید. بعد از اینکه از گردباد برای دسترسی به یک برج استفاده می‌کنید، به پایین و راست در مقابل دروازه دسترسی به خود رئیس، نگاه کنید، یک سنگ خواهید دید. روی آن یک کلید است. برای بدست آوردن کلید به پایین پرواز کنید، چون بعداً برای باز کردن اینگونه جعبه‌های محکم به آن نیاز خواهید داشت. اما در مورد این صندوق، بعد از رئیسی که نزدیک گرداب است، آن را پیدا خواهدید کرد. صندوق‌هایی را که نزدیک گرداب هستند نابود کنید و به لبه صخره‌ای که روی آن هستید بروید. وقتی این کار را انجام دهید صندوق را می‌بینید که روی سنگی در پایین قرار دارد. به صندوق نزدیک شوید؛ ویدئوی کوتاهی خواهید دید و تروفی برای شما آنلاک خواهد شد.


Comin Through!Bazimag Trophy guide Bronze Medal

!Comin’ Through

در اوایل دنیای Magic Crafters به چهار تا از ساحرهای زره‌پوش حمله کنید

جهان: Magic Crafters

وقتی وارد دنیای Magic Crafters می‌شوید، خط داستانی این مرحله را دنبال کنید. در بعضی موارد باید کیهان را نجات دهید. زمانی که این کار را انجام دادید، ۵ کاهن زره‌پوش را در همان اتاق خواهید دید. از شر اولی خلاص شوید، سپس در موقعیتی قرار بگیرید تا بتوانید چهار نفر باقیمانده را با یک بار دویدن از بین ببرید. این کار نباید در اولین تلاش چندان سخت باشد چون آن‌ها دقیقاً یکی پس از دیگری در صف ایستاده‌اند. اگر در هنگام دویدن یکی از آن‌ها را از دست دادید، می‌توانید از منوی اصلی خارج شوید و از آنجایی‌که دشمنان در این از نوظاهر می‌شوند، شانس‌تان را دوباره امتحان کنید.


Pops of the TopsBazimag Trophy guide Silver Medal

Pops of the Tops

سه صندوق مواد منفجره‌ای را که در ستون‌های Alpine Ridge قرار دارند منفجر کنید

جهان: Magic Crafters / لول: Alpine Ridge

پس از اینکه به انتهای Alpine Ridge رسیدید، باید برای نجات یک اژدهای دیگر، کلوین، به یک غار مخفی پرواز کنید. به جای وارد شدن به این غار از سمت راست منحرف می‌شوید، مستقیم به پرواز ادامه داده و شما بر روی ستون با یک صندوق انفجاری فرود خواهید آورد که حتماً از ناحیه گرداب دیده خواهید شد. اگر به سمت آن شعله پرتاب کنید منفجر خواهد شد. همین کار را برای دو تای باقیمانده انجام بدهید و این تروفی را باز خواهید کرد. باید یک صندوق انفجاری را گلوله باران کنید و سپس روی ستون بعدی بپرید تا از صدمه دیدن خودداری کنید، در غیر این صورت این انفجار باعث می‌شود که شما روی آب فرود بیایید. شما این تروفی را به طور طبیعی در هنگام ۱۰۰ درصدی شدن در این مرحله دریافت خواهید کرد چرا که صندوقچه‌های انفجاری حاوی الماس هستند.


ArachnophobeBazimag Trophy guide Bronze Medal

Arachnophobe

تمامی عنکبوت‌های زره‌پوش را نابود کنید

در پایان مرحله، شما به منطقه‌ای بزرگ مجهز به شیب‌های سوپرشارژ  خواهید رسید. احتمالا در ابتدای مرحله، غارها را کشف کرده‌اید. درون هر غار، عنکبوت‌های پولادینی هستند، عنکبوت‌های غول پیکر مسلحی که در برابر حملات آتشین یا هجوم‌آوردن معمول شما، مقاومند. آن‌ها تنها زمانی نابود می‌شوند که از روی شیب سوپرشارژ سر خورده باشید یا وقتی که توسط پری بوسیده شدید به سمت آن‌ها آتش شلیک کنید. بهترین استراتژی برای رسیدن به این تروفی این است که از سوپرشارژ برای دو یا سه عنکبوت ساکن غارهای ابتدایی استفاده کنیم و سپس از توان سوپرآتش برای نابودکردن  آن‌ها در قسمت‌های بالاتر غارها استفاده کنیم (برای رسیدن به آنجا چند قدم بردارید). به یاد داشته باشید که از شر کاهنان سبز خلاص شوید چرا 

که آن‌ها با استفاده از جادوی خود  برخی از ورودی‌های غار را کوچک‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند. استفاده از سوپرآتش بسیار مهم و حیاتی است. برای هریک از عنکبو‌‌ت‌های پولادین باقیمانده بازگردید و مجددا بازی کنید تا همه آن‌ها را نابود شوند، آنگاه تروفی آنلاک خواهد شد.

گلیچ شده: چند گزارش نشان از باز نشدن این تروفی دارد. مجدد تکرار کنید تروفی باید باز شود. اگر نشد، مطمئن شوید که همه الماس‌هایی که از عنکبوت‌ها حاصل می‌شود را برداشته‌اید. همچنین سعی کنید عنکبوت‌ها را بیشتر با استفاده از آتش بکشید تا با سوپرشارژ. اگر نمی‌توانید این تروفی را آنلاک کنید، سعی کنید بازی را مجدداً نصب نمائید.


Egg HuntBazimag Trophy guide Silver Medal

Egg Hunt

تخم دزد پنهان شده در Wizard Peak را نابود کنید

جهان: Magic Crafters / لول: Wizard Peak

در Wizard Peak، مرحله‌ای هیجان انگیز از دنیای Magic Crafters، یک تخم دزد مخفی است. روی سکویی که ایستاده‌اید، در فاصله‌ای‌ دور، آن را پیدا خواهید کرد، که باید راه خود را باز کنید. بعد از نجات جارویس، از سوپرشارژ استفاده کنید، به چپ پیچیده و مستقیم از میان جادوگران آبی حرکت کنید. به پرش خود زمان دهید و بر روی یک سکو با صندوق آبی و زرد فرود خواهید آمد. پشت دیوار، تخم دزد حضور دارد. فقط وی را آتش باران کن تا تروفی آنلاک شود.


Hot Wings 2Bazimag Trophy guide Silver Medal

Hot Wings 2

تمامی پری‌های واقع در Crystal Flight را بسوزانید

جهان: Magic Crafters / لول: Crystal Flight

در Crystal Flight، لول Speedway از دنیای Magic Crafters، دو پری هستند که به عنوان راهنما عمل می‌کنند تا به شما اطلاع دهند که کجا باید در هنگام جمع‌آوری همه مجموعه‌ها حرکت کنید. وقتی که به هر کدام از آن‌ها نزدیک شدید دایره  را بفشارید. این کار را برای هر دو پری ‌این مرحله انجام دهید تا این تروفی آنلاک شود. اولین پری پس از اولین دروازه الکتریکی، و پری دوم بعد از هفتمین دروازه الکتریکی است.


Gatherer

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Gatherer

400 الماس در Blowhard جمع کنید

Blowhard در دنیای Magic Crafters، باس لول به حساب می‌آید. با جمع‌آوری تمام ۴۰۰ الماس این مرحله تروفی را آنلاک کنید.


Mushroom HunterBazimag Trophy guide Silver Medal

Mushroom Hunter

5 قارچ آبی را در Beast Makers بسوزانید

جهان: Beast Makers

5 قارچ آبی و درخشنده در دنیای Beast Makers پخش هستند. به آن‌ها شلیک کنید تا این تروفی آنلاک شود.

یکی از آن‌ها درست قبل از ورودی به لول پروازی وحشت قرار دارد.

دومی پشت ورودی "باتلاق مه‌آلود"

سومی پشت ورودی به Tree Tops

چهارمی روبروی ورودی Metalhead

و پنجمین قارچ، بالای معبد بلند که جلوی ورودی Metalhead قرار دارد .


RocketeerBazimag Trophy guide Bronze Medal

Rocketeer

3 موشک را در عرض ۱۵ ثانیه روشن کنید

جهان: Beast Makers / لول: روستای Terrace

پس از نجات کلود، شما یک راکت در سمت راست خود مشاهده می‌کنید. برای گرفتن این تروفی هرگز این موشک را روشن نکنید. در عوض، تا پایان این مرحله ادامه دهید، اما در آخر، از طریق پورتال به Homeworld مراجعه نکنید. در انتهای مرحله، از پشت‌بام بالا بروید و سپس در همان جهتی که به زمین بر روی یک پشت‌بام مخفی حاوی مقداری الماس قرمز و صندوق‌های فلزی فرود آمده بودید، پرواز کنید. در انتهای پشت‌بام، موشک دوم و سوم را خیلی نزدیک به هم پیدا خواهید کرد. این بام‌ها بسیار نزدیک به محلی هستند که کلود را نجات داده‌اید. آن دو موشک روی پشت‌بام را روشن کنید و به سرعت به موشک نزدیک کلود رفته و به آن را هم روشن کنید. اگر این کارا را درست و زیر ۱۵ ثانیه انجام دهید، تروفی آنلاک خواهد شد.

اگر به دلایلی این تروفی آنلاک نشد، از مرحله (یا با پایان دادن آن یا با خروج از آن از طریق منو) خارج شوید و این مرحله را  را برای ظاهر شدن دوباره ۳ راکت تکرار کنید. شما می‌توانید این کار را هر وقت که می‌خواهید، انجام دهید. راکت‌ها با هرتکرار بازآوری می‌شوند پس این تروفی دست نیافتنی نیست.


Cage FreeBazimag Trophy guide Bronze Medal

Cage Free

مرغ به دام افتاده را آزاد کنید

جهان: Beast Makers / لول:Misty Bog

در Misty Bog، مرحله‌ای در Beast Makers، مرغ‌های به‌ دام‌ افتاده‌ای هستند. برای آزاد کردن این مرغ‌ها، فقط قفس آنها را هدف شعله قرار دهید و شما تروفی را آنلاک خواهید کرد. یکی در سمت راست، در ابتدای این مرحله، پشت دیوار وجود دارد.


Launch DateBazimag Trophy guide Gold Medal

Launch Date

از روی تمام سکوهای سوپرشارژ مرحله Tree Tops بپرید

جهان: Beast Makers / لول: Tree Tops

در Tree Tops (مرحله‌ای از دنیای Beast Makers) چهار ایستگاه سوپرشارژ وجود دارد. شما باید از همه آن‌ها بگذرید تا تروفی را آنلاک کنید. برای انجام این کار، با فشردن مربع  سرعت خود را افزایش دهید. دکمه ضربدر  را فشار دهید تا از سکو پایین بپرید اما همزمان به منظور سرعت، دکمه مربع  را نگه دارید (نلغزید).

سکوها عبارتند از:

در ابتدای مرحله، به داخل ساختمان بروید و از پنجره دوم در سمت چپ بپرید تا راهروی پنهان کناری را پیدا کنید. تا وقتی که به جزیره معلق حاوی اژدهای به دام افتاده رسیدید، راه را تا انتها ادامه دهید .در کنار اژدها اولین سکو دیده می‌شود.

از اولین سکوی شارژ، شما به طور خودکار در مقابل دومی فرود خواهید آمد، هیچ راه دیگری در اطراف وجود ندارد.

هنگام پریدن از سکوی دوم، به سمت راست حرکت کنید تا برروی سکوی سوم بپرد.

سکوی چهارم بعد از ایستگاه سوم (بعد از عبور از یک درخت، سکو در انتهای مرحله جای دارد) ناگزیر یافت می‌شود.


I Believe it is Time for Me to FlyBazimag Trophy guide Silver Medal

I Believe it is Time for Me to Fly

مرحله Wild Flight را بدون لمس کردن زمین تکمیل کنید

جهان: Beast Makers / لول: Wild Flight

شما باید 100 درصد مرحله Wild Flightرا بدون لمس کردن زمین به پایان برسانید. این بدان معناست که باید همه چیز را در یک حرکت جمع‌آوری کنید. شما اجازه دارید درمقابل دیوارها پرواز کنید. برای جلوگیری از لمس زمین چند اینچی بالاتر از زمین،که از آب و سطوح سخت پوشیده شده، پرواز کنید. اگر خراب کردید، در آب بپرید تا خودتان را غرق کنید و سپس به گزینه تکرار را انتخاب کنید.

شما به این مرحله از طریق دنیای Beast Makers دسترسی دارید. برای رسیدن به ورودی باید چاهی را در منطقه‌ای که خوک‌ها در آن می‌چرخند حفر کنید.


Gems in the Rough

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Gems in the Rough

500 الماس در Metalhead جمع کنید

جهان: Beast Makers / لول: Metalhead

مشابه بخش Gatherer، تمام ۵۰۰ عدد الماس را در Metalhead جمع کنید. اگر به لول ۱۰۰ % این مرحله برسید این کار به طور طبیعی انجام خواهد شد. دقت کنید که از گردبادی که در نزدیکی گرداب خروجی است، استفاده کنید تا تمام الماس‌ها را بر روی پلتفرم‌های بالاتر در نزدیکی جایی که رئیس مبارزه می‌کند، جمع‌آوری کنید. همچنین مطمئن شوید که راه فاضلاب را در سمت پائین راست منطقه شروع، چک کنید (باید تا یک دریچه در ورودی فاضلاب سر بخورید) و در بخش رئیس، از پله‌ها بالا بروید تا از پشت آبشار سبز بیرون بیاید.


Fool’s ErrandBazimag Trophy guide Bronze Medal

Fool’s Errand

به سه تا از دلقک‌ها در یک ردیف هجوم ببرید

جهان: Dream Weavers

در Dream Weavers، پنجمین Homeworld، شما در تمامی مراحل با دلقک‌های مسلحی مواجه هستید که وقتی اشعه به آن‌ها برخورد می‌کند کوچک‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. در بعضی موارد شما به منطقه‌ای خواهید رسید که در آن دو دلقک وجود دارند که اشعه به آن‌ها‌ برخورد نمی‌کند. مجاور آن‌ها، سه‌تای دیگر یکی پس از دیگری صف کشیده‌اند. صبر کنید تا اشعه آن‌ها را کوچک کند و بعد به سرعت آن‌ها را هدف بگیرید تا این تروفی را آنلاک شود.


Bad Doggies!Bazimag Trophy guide Silver Medal

!Bad Doggies

سه سگ شیطانی را وقتی بزرگ هستند از بین ببرید

جهان: Dream Weavers / لول: Dark Passage

یکی از دشمنان Dark Passage، سگ‌ها هستند. رفتار دشمنان در این مرحله توسط نور فانوس‌هایی که توسط دلقک‌ها کنترل می‌شود، تعیین می‌شود. وقتی نور فانوس‌ها روشن می‌شود، دشمنان کوچک‌تر و بامزه‌تر می‌شوند. وقتی همه چیز تاریک می‌شود، آن‌ها ترسناک‌تر و غیرقابل‌نفوذ در برابر برخی از حملات اسپایرو می‌شوند. اسپایرو یا باید صبر کند تا فانوس‌های دلقک‌ها روشن و خاموش شود و یا آن‌ها را آتش‌باران کند تا محیطی که برای مقابله با دشمنان نیاز دارد، فراهم شود. سگ‌ها در هر دو شکل کوچک و بزرگ خود، می‌توان با استفاده از آتش شکست داد.  برای بدست آوردن این تروفی باید سه سگ را در شکل تاریک، بزرگ و شیطانی‌شان آتش‌باران کنید. شما چندین سگ شیطانی را در سرتاسر این مرحله پیدا خواهید کرد، بنابراین فرصت‌های زیادی برای دریافت این تروفی خواهید داشت.


All Puffed UpBazimag Trophy guide Silver Medal

All Puffed Up

به چهار پرنده پفکی در یک ردیف حمله کنید

جهان: Dream Weavers / لول: Lofty Castle

در ابتدا، در مسیر به پایان‌رساندن مرحله، روی سکویی فرود می‌آیید که بر آن چهار پرنده پفکی به ترتیب صف کشید‌ه‌اند. اگر مسیر نسبتاً خطی مرحله را دنبال کنید آن‌ها را از دست نمی‌دهید. به آن‌ها در یک ردیف حمله کنید تا تروفی را آنلاک کنید. اگه هرکدام از آن‌ها را جا انداختید، خودتان را بکشید و مجدد امتحان کنید.


Scrap MetalBazimag Trophy guide Silver Medal

Scrap Metal

همه سربازان حلبی را شکست دهید

جهان: Dream Weavers / لول: Haunted Towers

در Haunted Towers، سربازان حلبی هستند که تنها می‌توانند با قدرت شعله‌ای خاص که توسط یک پری بعد از بوسیده شدن به شما داده می‌شود، کشته شوند. زمانی که توسط این پری بوسیده شدید، در این مرحله بچرخید و تمام سربازان حلبی را بسوزانید. شما باید این کار را چندین بار انجام دهید چرا که تاثیر بوسه فقط برای مدت‌ زمان محدودی باقی خواهد ماند. مطمئن شوید که راه خود را به منطقه سری باز کنید، چون در آنجا سربازان حلبی بیشتری برای نابود کردن با شعله مخصوص وجود دارند. بعد از اینکه از تمام سربازان فرار کردید، در بالای منطقه سری پری‌ای پیدا خواهید کرد که به شما آتش مخصوص را به طور دائمی خواهد داد. در واقع، شما همیشه می‌توانید قبل از آتش‌زدن تمام سربازان حلبی این مرحله، خودتان را به این منطقه سری برسانید.  در این صورت نیاز نیست نگران محدودیت زمانی باشید.

همچنین باید بقایای سربازان حلبی قدیمی (به عنوان مثال در آغاز مرحله در سمت چپ جایی که فرود آمدید) را نابود کنید.


Fly Like an EagleBazimag Trophy guide Gold Medal

Fly Like an Eagle

مرحله Icy Flight را بدون لمس کردن زمین کامل کنید

جهان: Dream Weavers / لول: Icy Flight

شما باید ۱۰۰ % مرحله Icy Flight را بدون لمس کردن زمین تکمیل کنید. این بدان معناست که باید همه چیز را در یک حرکت جمع کنید. شما اجازه دارید مقابل دیوارها پرواز کنید. برای جلوگیری از لمس زمین چند اینچ بالاتر از زمین پرواز کنید، که پوشیده از آب و سطوح سخت است. اگر اشتباه کردید، درون آب بپرید و خودتان را غرق کنید، سپس به گزینه تکرار را بزنید.

شما به این لول از طریق دنیای Dream Weavers دسترسی دارید. به توپ جنگی که انرژی سبز را از بین می‌برد و در وسط نقشه واقع است، برسید (دشمن را بزرگ‌تر و کوچک‌تر می‌سازد). سپس توپ را به دو دشمن غول پیکر و مسلح راه پله‌ها را سد کرده‌اند، شلیک کنید. این توپ آن‌ها را کوچک‌تر می‌کند تا آن‌ها امکان نابود شدن داشته باشند و شما بتوانید به طبقه بالا بروید و در آنجا محل ورود به راه یخی را پیدا کنید.


Jacques tacular

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Jacques-tacular

هر 4 هیولای کابوس را با یک بار پرواز نابود کنید

جهان: Dream Weavers / لول: Jaques

در مسیر خود برای تکمیل این مرحله، باید یک سکوی زمان‌دار را فعال کنید که برای رسیدن به یک محوطه جدید به آن نیاز خواهید داشت. یونیکا را نجات داده و سپس ادامه دهید تا زمانی که به یک دوراهی برسید. به سمت چپ بپیچید، در آنجا گردبادی خواهید دید. این نقطه‌ای است که می‌توان این تروفی را به چنگ آورد، بر روی چند ستون بعدی ۴ کابوس صف کشیده‌اند. هر کدام از آن‌ها را آتش‌باران کنید، در همان حال که به سمت پایین پرواز می‌کنید به سمت آن‌ها شعله پرتاب کنید. اگر به نحوی هرکدام را جا گذاشتید، خودتان را بکشید و بازی را تکرار کنید.


Im in the Money!Bazimag Trophy guide Gold Medal

I’m in the Money!

گنجینه Gnasty را آزاد کنید

برای این تروفی، ابتدا باید به Nexus Gnasty (یا همان دنیای Gnasty) دسترسی داشته باشید بدین منظور شما حداقل به 6000 الماس نیاز خواهید داشت. زمانی که مقدار مورد نیاز را داشتید، بروید و با آموت بالون‌سوار دنیای رویاپرازان صحبت کنید و او شما را به Nexus Gnasty منتقل خواهد کرد. یکی از مراحل Nexus Gnasty، غنائم Gnasty است که پس از اتمام 100 درصد بازی آزاد خواهد شد. برای رسیدن به ۱۰۰ درصد، باید Gnasty را شکست دهید، تمام ۸۰ اژدها را نجات دهید، همه ۱۲۰۰۰ الماس را جمع‌آوری کرده و ۱۲ تخم اژدها را از دزدان پس بگیرید. وقتی این کار را می‌کنید، غنائم و تروفی مربوطه آنلاک خواهند شد.

گلیچ شده: برخی از کاربران گزارش داده‌اند که بعد از صحبت با ماگنوس در Nexus Gnasty، به عنوان آخرین چیزی که برای تکمیل ۱۰۰ درصد انجام می‌شود، قادر به آنلاک کردن این تروفی نخواهند بود. هنوز هیچ راه‌حل رسمی در این رابطه وجود ندارد. در این میان ما پیشنهاد می‌کنیم که برخی الماس‌ها را در اطراف Nexus Gnasty باقی بگذارید تا بتوانید آن‌ها را بعد از آزاد کردن ماگنوس جمع‌آوری کنید. این می‌تواند به طور بالقوه از این اشکال اجتناب کند و دروازه را به سمت غنائم نستی باز کند. همچنین قبل از پیدا کردن آخرین موارد، یک ذخیره دستی از بازی ذخیره شده خود تهیه کنید (بدین منظور این مسیر را دنبال کنید: PS4 Settings > Application Saved Data Management > Copy to USB or PS+ Cloud.  هنگام ایجاد یک نسخه پشتیبان برای +PS، مطمئن شوید که آپلود خودکار خود را از کار انداخته در غیر اینصورت روی پشتیبان قبلی خود و بدون اخطار رونویسی خواهد کرد). در صورتی که تروفی ظاهر نشد، می‌توانید برای تکرار کردن بازی، ذخیره کپی شده را فراخوانی کنید.  اگر هنوز آن مشکل برطرف نشد، کل بازی را مجدد نصب کنید و بعد از آن دوباره ذخیره‌های خود یکبار دیگر داخل بازی کپی کنید.


Ratastic!Bazimag Trophy guide Bronze Medal

!Ratastic

لول Gnorc Cove را بدون کشتن هیچکدام از موش‌ها تمام کنید

جهان: Gnasty’s World / لول: Gnorc Cove

Gnorc Cove، یکی از لول‌های آخرین جهان، Gnorc Nexus است. برای آنلاک کردن این تروفی باید از کشتن علوفه‌ها اجتناب کنید که در این مرحله توسط موش‌ها نمایندگی می‌شود. علوفه چیزی است که اسپارکس را سالم نگه می‌دارد. حالا، بهترین نصیحتی که می‌توانم به شما داشته باشم این است که با دقت گام بردارید و همیشه اطراف خود را قبل از پرتاب شعله‌ یا حمله به دشمن بررسی کنید. شما که نمی‌خواهید موشی را بطور اتفاقی بکشید. حتی بهترست، تا جایی که ممکن است دشمن را نادیده بگیرید و سعی کنید بدون حمله از کنارشان بگذرید. اگر ضربه‌ای خوردید، سلامت اسپارکس را بازخوانی نکنید، صد البته اما سعی کنید مرحله را به سلامت به اتمام برسانید. وقتی شما به Nexus Gnasty برگردید این تروفی آنلاک خواهد شد.


What Really Grinds My GearsBazimag Trophy guide Silver Medal

What Really Grinds My Gears

هر 6 دنده را در لول Twilight Harbour از بین ببرید

s World / لول: Twilight Harbor

Twilight Harbor آخرین مرحله قبل از رئیس پایانی (دنیای Gnasty) است. شش دنده در اطراف Twilight Harbor، وجود دارد که باید سوزانده شوند. اگر بمیرید، دنده‌ها مجدد تعویض می‌شوند. بنابراین اگر مردید و این تروفی ظاهر نشد، دوباره تمام مکان‌ها را سپری کنید چون ممکن است دوباره آن‌ها را راه‌اندازی کرده باشند. ساده‌تر می‌شود، اگر ابتدا مرحله را به پایان برسانید و همه دشمنان را در طول مسیر بکشید، سپس مرحله را از ابتدا آغاز کرده و همه چیز را بدون نگرانی از کشته شدن توسط دشمنان جمع‌آوری کنید. به عکس‌های زیر برای محل دقیق دنده‌ها نگاه کنید.

1- پس از اولین گردباد که شما را بالا می‌برد.

2- در اتاق با ۷ پمپ که به پمپاژ مایع لزج سبز رنگ می‌پردازند (پس از آزاد کردن Cosmos dragon)

 

3- از آخرین مکان، روی پل بروید تا به یک سکوی سوپرشارژ برسید. روی پل می‌توانید با شلیک آتش به اهرم، پل را بالا بکشید و در نتیجه یک "سکو" ایجاد کنید. حالا از سکوی سوپرشارژ بالا بروید و از روی پل به خانه بپرید. از آنجا می‌توانید روی پلتفرمی حرکت کنید (در واقع عقب‌نشینی به سمت جایی که Cosmos را آزاد می‌کنید). در بالای سکو دنده قابل مشاهده می‌باشد.

4- بعد از رفتن به اتاقی با سه دشمن تفنگ‌دار، شما به یک اتاق با موتور درخشان بنفش در کنار و دشمنان تفنگ‌دار بیشتری خواهید رسید. در آن اتاق، در ورودی، دنده‌ای وجود دارد.

5- تنها بعد از خروج از اتاق بسمت آخرین مکان، در مسیر به سمت خروجی بچرخید.

6- کنار انتهای مرحله پشت یک ستون.


Dragon and On and OnBazimag Trophy guide Silver Medal

Dragon and On and On

به نورک Gnasty برسید تا هر 5 دور را تمام کنید 

جهان: Gnasty’s World / لول: Gnasty Gnorc

برای آنلاک کردن این تروفی باید Gnasty پنج دور را کامل کند. این بدان معناست که وقتی متوقف می‌شود شما نمی‌توانید او را شعله‌ور کنید. دنبالش بدوید، اما وقتی متوقف می‌شود، به او آتشی شلیک نکنید. او احتمالا به شما ضربه خواهد زد که به همین دلیل مهم است که دائماً وضعیت سلامتی‌تان خوب باشد (شما همیشه می‌توانید سلامتی sparx را در زمانی که به منطقه‌ای که تعقیب آغاز شده برگشتید، دوباره پر کنید). اگر به او حمله نکنید، او حرکت خود را از سر خواهد گرفت. این کار را برای چهار بار دیگر انجام دهید. پس از آن، او را تعقیب کنید و سه بار او را آتش‌باران کنید تا شکست‌اش دهید. مراقب باشید که از روی نقشه سقوط نکنید چرا که دراینصورت به ابتدای مرحله بازگردانده شده و دورها نیاز به تجدید خواهند داشت. بهترست آرام پیش رفته تا همیشه در امان باشیم.


HoarderBazimag Trophy guide Silver Medal

Hoarder

همه الماس‌های گنجینه Gnasty را تصاحب کنید

 

این آخرین لول است، یک پاداش جائیست که Gnasty انبار الماس‌های خود را حفظ می‌کند. این مرحله را می توان در Gnorc Nexus (یا همان Gnasty’s World) یافت و تنها زمانی قابل‌دسترسی است که تمام سطوح بازی  را ۱۰۰ درصد کامل کرده باشید. تکمیل 100 درصد این بازی به این معنی است که شما باید تمام ۸۰ اژدها را نجات دهید، همه ۱۲۰۰۰ الماس را جمع‌آوری کرده و همه ۱۲ تخم را از دزدان (بجز الماس‌های یافت‌شده در مراحل Gnorc Nexus) را بازیابی کنید. این مرحله دقیقا مانند مراحل Speedway عمل می‌کند، اما با این استثنا که اسپایرو در میزان لول پرواز، محدودیتی دارد. برای رسیدن به زمین‌های مرتفع‌تر، با گرفتن دزدها درهایی را که در طول این مرحله وجود دارد را  باز کنید. آن‌ها کلیدهای لازم برای پیشرفت را دارا هستند. این مرحله در مجموع ۲۰۰۰ الماس را شامل می‌شود و زمانی به خزانه واقعی می‌رسید که در آن اسپایرو میتواند به سمت جعبه‌های منفجره بنفش متفاوتی آتش پرتاب کند تا یک صحنه جذاب بصری بوجود بیاد. بنابراین، همه الماس‌ها را در این مرحله جمع کنید تا این تروفی آزاد شود. جمع‌آوری همه الماس‌ها، تعداد الماس‌های شما را تا ۱۴۰۰۰ عدد اافزایش خواهد داد و در نهایت ۱۲۰درصد تکمیل خواهد شد.  به یاد داشته باشید که می‌توانید در هر مرحله‌ای L3  را بفشارید، تا اسپارکس، سنجاقک همراه Spyro مسیر الماس‌های جامانده را به شما نشان دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.