نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 24 مرداد 1394
ساعت 01:31

نصب و راه اندازی FreeStyle Dash بر روی دستگاه های RGH و JTAG

4.33 از 5

نصب و راه اندازی FreeStyle Dash بر روی دستگاه های RGH و JTAG

با عرض سلام خدمت شما کاربران گرامی

در این مقاله سعی داریم تا با بیانی ساده ، به شما کاربران عزیز نصب و راه اندازی FreeStyle Dash را آموزش دهیم .
FreeStyle Dash نرم افزاری بسیار قدرتمند با امکانات بسیار است که بر روی دستگاه های RGH و JTAG نصب شده و ویژگی های جذابی را به دستگاه شما اضافه میکند که در ادامه بعضی از این ویژگی ها را بیان خواهیم نمود .

 از جمله مهمترین ویژگی های فری استایل دَش عبارتند از :

1 – امکان دانلود و نمایش کاور و همچنین توضیحات مربوط به بازی های موجود بر روی هارد دستگاه شما
2 - امکان دانلود و بروزرسانی Title Update بازی های موجود بر روی دستگاه تنها با یک کلیک
3 – امکان جابجائی خودکار بین دیسک های بازی هائی که با 2 دیسک یا بیشتر عرضه شده اند ، بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص
4 – امکان نصب و اجرای بازی هائی که در حالت عادی امکان نصب بر روی هارد دستگاه را ندارند . به عنوان مثال بازی Battlefield hardline
5 – طبقه بندی محتوای موجود بر روی هارد دستگاه به گروه های مختلف برای دسترسی ساده تر به محتوای مورد نظر
6 – امکان استفاده از محیط Xlink برای انجام بازی های سیستم لینک به صورت آنلاین با سایر دارندگان کنسول های جیتگ
7 – امکان ایجاد تنظیمات مختلف بر روی سرعت چرخش Fan های کنسول برای هر چه خنک تر کار کردن دستگاه .
8 – ایجاد بستر مناسب برای نرم افزار های جانبی برای بروز رسانی Freeboot دستگاه های جیتگ
9 – داشتن قالب های متنوع و داشتن امکانات بسیار برای شخصی سازی
10 – اجرای بازی از روی هارد کامپیوتر به صورت گیم سرور و ...

FreeStyle Dash می تواند جایگزین داشبرد شما شده یا به صورت نرم افزار بر روی دستگاه نصب شود و با فشار دادن یک کلیک بر روی دسته در زمان Boot شدن اولیه ی دستگاه و یا با استفاده از فایل های اجرائی نرم افزار از روی هارد اکسترنال یا اینترنال اجرا شود .

نکته : توجه داشته باشید که FreeStyle Dash تنها بر روی دستگاه های JTAG و یا RGH قابل استفاده است و نمیتوانید آن را بر روی دستگاه های نرمال یا Retail نصب نمائید .

در بیان ساده تر ، FreeStyle Dash را میتوان مهمترین نرم افزار جانبی برای دستگاه های جیتگ معرفی نمود . قابلیت های بسیار زیاد نرم افزار به همراه محیطی ساده و کاربر پسند باعث شده است مطلوبیت FreeStyle Dash به قدری باشد که کاربران برای نسخه های بروز این نرم افزار لحظه شماری کنند . یکی از امکانات بی نظیر FreeStyle Dash که مایکروسافت با آپدیت 17349 آن را برای کاربران کنسول های نرمال Xbox 360 محقق نمود استفاده از هارد های اکسترنال با هر ظرفیتی البته با فرمت Fat32 بر روی دستگاه جیتگ برای نصب و اجرای بازی است . اگر شما کنسول جیتگ یا RGH دارید و به هر دلیلی علاقه به آپدیت FreeBoot دستگاه خود ندارید می توانید با استفاده از این نرم افزار بازی ها را بر روی هارد اکسترنال نصب و از روی آن اجرا نمائید .

قبل از هر چیز آخرین شماره ی FreeStyle Dash را از لینک زیر دانلود نموده و از حالت فشرده با پسورد Mb-Empire.com خارج نمائید .


نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود FreeStyle Dash v3.775 1394-05-24 105.77 MB 11,836 Download

پیش نیاز های این مقاله آشنائی کامل با نرم افزار Xex menu و همچنین بروز بودن Dash Launch دستگاه است . بنابراین چنانچه هر کدام از این دو مورد برای شما نامفهوم هستند حتما قبل از دنبال کردن ادامه ی این مقاله ، مطالب زیر را مطالعه نمائید . در ادامه ی این مقاله برای اعمال برخی از تنظیمات به Installer پلاگین Dash launch نیاز خواهیم داشت که در مقاله ی آموزش نصب و راه اندازی آخرین نسخه از Dash launch برای دانلود موجود است .

آموزش روش بروز رسانی DashLaunch بر روی دستگاه های RGH و JTAG
 
راهنمای استفاده از کنسول های JTAG - RGH بخش اول XEX Menu


بعد از اینکه پوشه ی FreeStyle Dash را از حالت فشرده خارج نمودید ، پوشه ی اصلی شما Freestyle بوده که داخل این پوشه فایل های اجرائی نرم افزار قرار دارند . شبیه به تصویر زیر :

نصب و راه اندازی freestyledash

بستر مناسب برای نصب Freestyle Dash :

در این آموزش ما فری استایل را بر روی هارد داخلی دستگاه نصب خواهیم نمود و تنظیمات را به نحوی انجام خواهیم داد که در زمان روشن شدن دستگاه بجای داشبرد اصلی Freestyle Dash اجرا شود . اگر این مقاله را با دقت دنبال نمائید ، بسادگی قادر خواهید بود تنظیمات را بر اساس نیاز خودتان تغییر دهید .
امکان نصب و راه اندازی FreeStyle Dash از روی فلش مموری یا هارد های اکسترنال نیز وجود دارد و روند انجام کار نیز بسیار ساده است که در ادامه نیم نگاهی به آن نیز خواهیم داشت اما با توجه به محدودیت سرعت در گاه USB2 ( کنسول Xbox360 از در گاه USB 2 بهره می برد ) و همچنین کیفیت های مختلف فلش مموری ها و هارد های اکسترنال که سرعت Read و Write های مختلفی دارند ، ممکن است به واسطه ی نامناسب بودن سرعت حافظه ی جانبی و یا افزایش حجم پوشه ی Freestyle به دلیل دانلود تصاویر و Title Update ها ی مربوط به بازی ها نرم افزار به خوبی اجرا نشده و با خطای Fatal Crash مواجه شود .

نصب Freestyle Dash بر روی هارد اینترنال :

با فرض بر اینکه نرم افزار XexMenu بر روی دستگاه شما نصب است و در زمینه ی استفاده از این نرم افزار توانائی لازم را کسب نموده اید و با منو ها ی آن آشنا هستید مقاله را ادامه می دهیم . چنانچه Xex Menu بر روی دستگاه شما نصب نیست و یا برای استفاده از آن به مشکل خورده اید مقاله ی زیر را با دقت مطالعه نمائید .

xexmenu پوشه ی FreeStyle Dash را بر روی هارد اکسترنال یا حافظه ی فلش خود کپی کنید . البته می توانید از طریق نرم افزار های FTP نیز به هارد داخلی دستگاه دسترسی داشته باشید و پوشه ی FreeStyle را به داخل هارد اینترنال دستگاه منتقل نموده و مرحله ی کپی کردن FreeStyle بر روی هارد یا فلش مموری اکسترنال و سپس منتقل نمودن آن به هارد اینترنال دستگاه را جهش بزنید .
توجه داشته باشید که فرمت هارد اکسترنال یا فلش مموری شما برای شناسائی در محیط Xex menu یا FreeStyle Dash باید Fat32 باشد . برای شناسائی فرمت حافظه ی جانبی خود داخل My Computer در سیستم عامل ویندوز از حافظه ی فلش یا هارد اکسترنالتان در زمانی که به کامپیوتر متصل هستند Properties بگیرید و عبارت درج شده در جلوی File system را مشاهده نمائید . به تصویر زیر دقت کنید :

هارد Fat32 و هارد ntfs

در تصویر سمت راست فرمت حافظه ی فلش Fat32 است که مناسب برای کار ما بوده و توسط Xex Menu و همچنین FreeStyle Dash قابل شناسائی می باشد . تصویر سمت راست مربوط به حافظه ی فلش یا هارد اکسترنالی است که با فرمت NTFS آماده سازی شده است . این هارد توسط XexMenu یا FreeStyle Dash شناسائی نمیشود و می بایست به Fat32 تبدیل شود . برای انجام این کار چنانچه حافظه ی جانبی شما حجمی کمتر از 16 گیگابایت دارد میتوانید از خود ویندوز استفاده کنید به این ترتیب که بر روی حافظه ی جانبی کلیک کرده و گزینه ی Format را انتخاب کنید . در پنجره ی باز شده بر روی دراپ دان ( Drop Down ) دوم کلیک کرده و Fat32 را انتخاب نموده و سپس دکمه ی استارت را بزنید . توجه داشته باشید که با این عمل تمامی دیتا های گذشته ی شما که بر روی هارد اکسترنال یا حافظه ی فلش قرار دارند پاک خواهند شد . پس اگر به محتوای موجود بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنالتان احتیاج دارید ، آن را در محلی دیگر ذخیره کنید .
برای هارد های اکسترنال یا حافظه های فلش که حجمی بیشتر از 16 گیگابایت دارند می توانید از روشی که در مقاله ی

" آماده سازی فلش مموری یا هارد اکسترنال برای Xbox360 "

مطرح شد استفاده کنید .

حالا پوشه ی FreeStyle را به حافظه ی فلش منتقل نمائید . بهتر است این پوشه در مسیر اصلی حافظه ی فلش قرار داشته باشد . پوشه ی Freestyle را درون پوشه ی دیگری قرار ندهید . مستقیم آن را داخل مسیر اصلی ( Root ) حافظه ی جانبی خود کپی کنید . اگر قصد دارید FreeStyle Dash را از روی هارد اکسترنال اجرا کنید دیگر نیازی به انتقال آن به هارد داخلی دستگاه ندارید .

قبل از اینکه به سراغ Xbox360 برویم یک مرحله ی بسیار ساده و البته مهم دیگر باقی مانده است که باید انجام شود .

نرم افزار Notepad را که جزو نرم افزار های پیشفرض ویندوز است اجرا کنید . بعد از باز شدن نرم افزار بدون اینکه چیزی داخل محیط نرم افزار تایپ کنید از منوی File گزینه ی Save as را انتخاب نمائید . در پنجره ی بعدی نام فایل را به طور کامل پاک نموده و launch.ini را بجای نام فایل تایپ کرده و دکمه ی save را فشار دهید . در هر مسیری که پوشه ی  FreeStyle را برای اجرا کپی می کنید این فایل را نیز باید کپی کنید .

توجه داشته باشید که فایل launch.ini درست در مسیری قرار میگیرد که پوشه ی FreeStyle در آن مسیر قرار گرفته است . فایل launch.ini را داخل پوشه ی FreeStyle قرار ندهید . به عنوان مثال تصویر زیر را مشاهده کنید .

نصب و راه اندازی فری استایل دش

پوشه ی FreeStyle با فایل launch.ini در یک مسیر قرار دارند . فایل launch.ini یک فایل نو تپد نیست اما از طریق این نرم افزار قابل شناسائی است . اگر launch.ini شما به صورت فایل txt ذخیره شده است باید پسوند .txt را به .ini تغییر دهید . شکل فایل launch.ini داخل محیط ویندوز به شکل تصویر زیر است .

نحوه ی ساخت فایل launch.ini

 نرم افزار Xex Menu را اجرا نمائید .

حالا پوشه ی Freestyle را داخل هارد داخلی دستگاه ( HDD1  ) کپی کنید . عزیزانی که بر روی دستگاه خود هارد اینترنال ندارند ، همانطور که اشاره شد میتوانند Freestyle را از روی هارد اکسترنال اجرا نمایند اما شدیدا توصیه میشود که برای کنسول جیتگ خود هارد داخلی تهیه کنید و Freestyle را از روی هارد داخلی اجرا نمائید . بهتر است Freestyle داخل مسیر اصلی هارد داخلی کپی شود . محل قرار گیری Freestyle داخل هارد داخلی شبیه به تصویر زیر است ( سایر پوشه های موجود بر روی هارد دستگاه شما ممکن است با این تصویر مشابه نباشند که اهمیتی ندارد )

محل صحیح قرار گیری پوشه ی Freestyle در هارد داخلی xbox360

 حالا به سراغ پکیج پلاگین Dash Launch میرویم . با توجه به اینکه برای تغییر در رفتار کنسول به داش لانچ نیاز خواهید داشت بهتر است پکیج نصب این پلاگین را داخل هارد داخلی دستگاهتان کپی نمائید . آخرین نسخه از این پلاگین در زمان نگارش این مقاله ورژن 3.15 است . چنانچه نسخه ی جدیدتر ی از این پلاگین منتشر شود می توانید آن را از طریق بخش دانلود های وبسایت یا از طریق مقاله ی مربوط به نصب و راه اندازی Dash Launch در بخش مقالات ، دریافت و نصب نمائید .

با فرض بر اینکه شما قبلا آخرین نسخه از Dash Launch را بر روی کنسول خودتان نصب نموده اید مقاله را ادامه میدهیم .

داخل پوشه ی مربوط به پلاگین Dash Launch وارد پوشه ی Installer شده و بر روی فایل Default.xex کلیک کنید .

حالا وقت آن رسیده است که فایل launch.ini را که قبلا در محل پوشه ی Freestyle کپی کرده بودید فراخوانی کنید . ممکن است بعد از وارد شدن به محیط Dash Launch این فایل به صورت اتوماتیک فراخوانی شده باشد اما بهتر است صحت این موضوع را بررسی کنید . برای فراخوانی فایل launch.ini یک بار پدال دکمه ی rb دسته ی xbox را بر روی کنترلر دستگاه فشار دهید تا با سرفصل Save \ Load launch.ini  مواجه شوید .


تنظیمات dash launch برای نصب freestyle dash

" بر روی تصویر بالا کلیک کرده و گزینه ی view image را انتخاب نمائید تا تصویر را در اندازه ی حقیقی مشاهده نمائید "

توضیحات درج شده بر روی تصویر بخوبی گویا هستند . لطفا تصویر را با دقت بررسی نمائید .

اگر در قسمت Current ini هیچ موردی درج نشده بود و یا فایل فراخوانی شده با موردی که مد نظر شماست متفاوت بود باید فایل  launch.ini را از حافظه ای که مد نظرتان است فراخوانی کنید . برای این کار بر روی حافظه ای که فایل launch.ini را درون آن کپی کرده اید رفته و دکمه ی دکمه ی a بر روی دسته ی xbox360 بر روی کنترلر را فشار دهید . تا با پیغام فراخوانی شدن فایل launch.ini از حافظه ی مورد نظرتان همانند تصویر زیر مواجه شوید .

فراخوانی فایل launch.ini داخل بخش تنظیمات Dash launch

بعد از اجرا شدن Dash Launch و فراخوانی launch.ini مورد نظرتان ، از سرفصل Current Options بر روی گزینه ی Paths کلیک کنید تا زیر منو های این سرفصل باز شوند .

تنظیمان Dash launch برای راه اندازی Freestyle dash

چنانچه تا به حال وارد این سرفصل نشده اید و یا با قابلیت های این سرفصل آشنائی ندارید تنها تنظیماتی که در ادامه عرض خواهیم نمود را اعمال کرده و در سایر گزینه ها تغییری ایجاد ننمائید .

در زیر منو های مربوط به سرفصل Paths گزینه ی دوم مربوط به حالت Default است .

برای توضیح این سرفصل باید عرض کنیم که هر فایلی که از طریق این قسمت برای پلاگین تعریف شود ؛در زمان روشن کردن دستگاه و Boot اولیه به جای سیستم عامل ،آن فایل اجرا خواهد شد . توجه داشته باشید که این فایل تنها میتواند بصورت Default.xex ( یا به طور کلی فایل های با پسوند .xex ) بوده و سایر فایل ها از این سرفصل قابل فراخوانی نمی باشند اما اگر فایل نامناسب یا فایل نادرست و یا خرابی را از این قسمت فراخوانی کنید ، دستگاه شما در زمان لود اولیه به مشکل خواهد خورد. بنابراین در انتخاب فایل مناسب برای این بخش دقت فرمائید . همانطور که در تصویر بالا مشاهده مینمائید فایلی که به صورت پیشفرض در تنظیمات دستگاه ما فراخوانی میشود ، فایل اجرائی نرم افزار FreeStyle Dash است.

برای تنظیم این بخش تنها کافیست بر روی سرفصل Default کلیک کرده و با استفاده از پنجره ی باز شده فایل اجرائی مورد نظرتان را انتخاب نمائید . اگر مراحل را با این مقاله دنبال کرده باشید فایل اجرائی نرم افزار FreeStyle Dash در مسیر زیر قرار دارد .

Hdd - > Freestyle - > Default.xex
تنظیم freestyle dash به عنوان جایگزین داشبرد اصلی Xbox360

" بر روی تصویر بالا کلیک کرده و گزینه ی view image را انتخاب نمائید تا تصویر را در اندازه ی حقیقی مشاهده نمائید "

حالا نیاز است تغییری که ایجاد نموده اید را بر روی فایل launch.ini ذخیره کنید . برای این منظور دوباره به قسمت Save \ Load launch.ini رفته و بر روی حافظه ای که فایل launch.ini را از آن فراخوانی نموده اید رفته و دکمه ی دکمه ی x بر روی دسته ی xbox360 از روی کنترلر تان را فشار دهید . توجه کنید که پیغام Setting Saved to x ( x محل فراخوانی launch.ini است ) را در پائین صفحه نمایش داده شود . 

فراخوانی فایل launch.ini در قسمت تنظیمات dash launch 

اگر به اشتباه بجای دکمه ی دکمه ی x بر روی دسته ی ایکس باکس 360 دکمه ی دکمه ی a بر روی دسته ی xbox360 را فشار دهید تمام تنظیمات به حالت قبل از ایجاد تغییرات بر روی launch.ini بر میگردد چرا که به اشتباه دوباره فایل launch.ini اولیه را فراخوانی نموده اید .

با اعمال تنظیمات بالا با هر بار روشن شدن دستگاه به صورت خودکار بجای داشبرد نرمال ، FreeStyle Dash اجرا خواهد شد . می توانید تنظیمات را به گونه ای اعمال کنید که به عنوان مثال با روشن شدن دستگاه با نگه داشتن دکمه ای خاص بر روی کنترلر ( دسته ) بجای FreeStyle Dash فایل دیگری اجرا شود . به تعداد دکمه های موجود بر روی کنترلر می توانید فایل های اجرائی مختلف را بر روی دسته تعریف کنید تا با نگه داشتن هر دکمه در زمان روشن کردن دستگاه فایل مورد نظر بجای فایل Default اجرا شود . به عنوان مثال اینطور تنظیم میکنیم که با نگه داشتن دکمه ی دکمه ی a بر روی دسته ی xbox360 بر روی دسته داشبرد اصلی دستگاه فراخوانی شود . برای این منظور تنظیمات را بصورت زیر اعمال میکنیم :

BUT_A - > Flash: -> dash.xex
تنظیمات dash launch برای فراخوانی یک فایل xex در زمان نگه داشتن دکمه ای خاص بر روی دسته

" بر روی تصویر بالا کلیک کرده و گزینه ی view image را انتخاب نمائید تا تصویر را در اندازه ی حقیقی مشاهده نمائید "

به یاد داشته باشید که بعد از ایجاد تغییرات باید تنظیمات جدید را به ترتیبی که در بالا ذکر شد بر روی launch.ini ذخیره کنید . حالا در زمان روشن کردن دستگاه اگر دکمه ی دکمه ی a بر روی دسته ی Xbox360 بر روی دسته را نگه دارید بجای Freestyle Dash ، داشبرد اصلی دستگاه فراخوانی خواهد شد . این عمل را میتوانید برای تمامی فایل های اجرائی موجود بر روی هارد دستگاه یا حافظه ی فلش جانبی انجام دهید . لازم بذکر است که اگر قصد دارید FreeStyle Dash را از روی فلش مموری یا هارد اکسترنال اجرا کنید در حالت Default ( توضیح اول ) مسیر مربوط به Freestyle را از فلش مموری انتخاب کنید .

حالا یک بار دستگاه را روشن و خاموش کنید . اگر تمامی موارد بالا را همانطور که گفته شد انجام داده باشید بجای داشبرد اصلی دستگاه FreeStyle Dash فراخوانی خواهد شد .

با امید به خدا در مقاله ی بعدی تنظیمات و ویژگی های کاربری Freestyle Dash را برای شما توضیح خواهیم داد

Congratulations! You did something new with your RGH/JTAG Console

ویدئو

تعریف محل وجود بازی‌ها در Freestyle dash
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1402
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    سلام چرا عکس های سایت با هر سیستمی میرم لود نمیشه جون مادرت جواب بده

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    سلام من این نرم افزار رو نصب کردم ولی وقتی میخوام از حالت فشرده خارج کنم ازم پسورد میخواد میشه پسورد رو بدین لطفا

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید ببخشید بنده نیز تمام مراحل نصب و راه اندازی فری استایل رو همانطوری که فرمودید انجام دادم اما در قسمت مار گیم فری استایل گیمهای من نمایش داده نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    اسم من علی هست من همه مراحلی که در سایت هست انجام دادم اما کاور ها عکس ندارند خواهشان لینک aurora میدین فقط فیلتر نباشه

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط alimolavi ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    سلام اقای ممتاز
    من محمدم یک کنسول بازی ایکس باکس 360 جیتگ دارم همه این مراحل را انجام دادم و الان دو ماه هست دارم استفاده میکنم ولی میخواستم داش لانچ روی ایکس باکسم بریزم حواصم نبود روی هاردش بجای داش لانچ یک اپدیت داشبورد ریختم حالا هر وقت میخوام بازی یا حتی همون برنامه xex menuرو باز کنم که این فایل داشبوورد رو حذف کنم که باز بتونم بازی کنم یک ارور میاد که اپدیت کنید داشبورد رو منم میزنم یس میره که اپدیت کنه با اروری رو به رو میشه که چندین عدد نوشته اگر میشه کمک کنید

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: mohammad145623
    سلام اقای ممتاز من محمدم یک کنسول بازی ایکس باکس 360 جیتگ دارم همه این مراحل را انجام دادم و الان دو ماه هست دارم استفاده میکنم ولی میخواستم داش لانچ روی ایکس باکسم بریزم حواصم نبود روی هاردش بجای داش لانچ یک اپدیت داشبورد ریختم حالا هر وقت میخوام بازی یا حتی همون برنامه xex menuرو باز کنم که این فایل داشبوورد رو حذف کنم که باز بتونم بازی کنم یک ارور میاد که اپدیت کنید داشبورد رو منم میزنم یس میره که اپدیت کنه با اروری رو به رو میشه که چندین عدد نوشته اگر میشه کمک کنید

    سلام بر شما
    برای بروز رسانی دستگاه های جیتگ نمیتونید مثل کنسول های عادی داشبورد رو اپدیت کنید . باید برای دستگاه فریبوت ساخته و روی سیستم نصب بشه‌ . بهتره به مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنن مراجعه کنید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام آقای ممتاز من چند بازی از روی دیسک به هارد دستگاه ریختم (روی داشبورد رسمی) و بعد فری استایل رو نصب کردم.اول بازی ها رو نشون نمی داد تا راهکاری که فرمودید را انجام دادم و بازی ها اومد ولی عکس بازی روی کاور نشون داده نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mohammadalinoghani2005@gmail.com
    سلام آقای ممتاز من چند بازی از روی دیسک به هارد دستگاه ریختم (روی داشبورد رسمی) و بعد فری استایل رو نصب کردم.اول بازی ها رو نشون نمی داد تا راهکاری که فرمودید را انجام دادم و بازی ها اومد ولی عکس بازی روی کاور نشون داده نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    سلام بر شما
    متاسفانه سروری که فری استایل کاور بازی ها رو از اون دریافت می کرد از دسترس خارج شده . می تونید از طریق کامپیوتر با Ip کنسولتون در حالی که فری استایل روی سیستم اجرا شده به دستگاه وصل بشید و کاورهای خودتون رو آپلود کنید . راه حل دیگه هم استفاده از لانچر آئورورا هست که هنوز سرور اون برای کاور بازی ها فعال و در دسترسه

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1396
    نظرها: 3
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    داشبورد رو نميدونم ولي فك كنم اپديته چون گزينه كينكت داره بعد جيتگ ايكس باكسم
    روشن كه ميكنم يه چراغ سبز روي كينكت خاموش روشن ميشه

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Gamer2000
    داشبورد رو نميدونم ولي فك كنم اپديته چون گزينه كينكت داره بعد جيتگ ايكس باكسم روشن كه ميكنم يه چراغ سبز روي كينكت خاموش روشن ميشه

    دستگاه های جیتگ مثل دستگاه های عادی آپدیت نمیشن باید فری بوت بسازید و اون رو روی ناند فلش کنید . باید بدید بیرون براتون اینکار رو انجام بدن

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1396
    نظرها: 3
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    دستگاه های جیتگ مثل دستگاه های عادی آپدیت نمیشن باید فری بوت بسازید و اون رو روی ناند فلش کنید . باید بدید بیرون براتون اینکار رو انجام بدن

    بدم بیرون هزینش خیلی زیاد میشه؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Gamer2000
    بدم بیرون هزینش خیلی زیاد میشه؟

    نه خیلی زیاد نیست . اگر مشهد هستید می تونید با فروشگاه تماس بگیرید : 37657648

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1396
    نظرها: 3
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام داداش ببخشيد من موضوعم فرق ميكنه من براي خودم كينكت گرفتم وقتي وصل ميكنم ميگه كينكت بايد اپديت شه اپديتش رو دارين؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Gamer2000
    سلام داداش ببخشيد من موضوعم فرق ميكنه من براي خودم كينكت گرفتم وقتي وصل ميكنم ميگه كينكت بايد اپديت شه اپديتش رو دارين؟

    سلام . ئرژن داشبردتون چند هست ؟ کنسولتون جی تگ شده یا معمولی هست ؟

    ‏Gamer2000 از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 9
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام داداش ممنون ازت مشکلم حل شده??????
    ممنون بابت زحمتایی که کشیدی
    ببخشید بازم مزاحمت میشم
    من یبازی توی هاردم ریختم و این ارور رو میده میشه بگید میکار کنم ممنون میشم ازت?
    بازیش shadoe of mordor هستش
    Installed game content unvailable.please insert disc1 to install

بارگذاری بیشتر ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.