نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 22 آبان 1396
ساعت 03:54

راهنمای پیدا کردن ماشین‌های متروکه در Need for Speed Payback

4.45 از 5

راهنمای پیدا کردن تمام ماشین‌های متروکه در Need For Speed Payback

تا کنون و به عقیده‌ی بسیاری، بهترین ماشین‌های بازی Need for Speed Payback همان خودروهای قدیمی و متروکه هستند که شما برای درک لذت سواری آنها ناچارید قطعات و شاسی‌های قدیمی و اسقاط شده‌ی این ماشین‌ها را بیابید.

شاسی و قطعات دیگر در سرتاسر Fortune City پنهان شده‌اند و پیدا کردن آنها به هیچ وجه کار آسانی نیست. اما زمانی که تمام قطعات را پیدا کنید و آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید، یک ماشین فوق‌العاده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

برای این که از محل تمام قطعات خودرو باخبر شوید در ابتدا باید شاسی هر ماشین را پیدا کنید. شاسی ماشین نیز تنها در صورتی در دسترس شما قرار می‌گیرد که در گیم‌پلی بازی پیشرفت کنید. تا زمانی که به نقطه‌ی خاصی از از مراحل داستانی نرسید یا تعدادی از مسابقات مخصوص را انجام ندهید، قادر به پیدا کردن خود شاسی هم نخواهید بود. پس در همان ابتدای بازی و بدون انجام شرطهای ذکر شده به جستجوی قطعات نپردازید زیرا در نقشه وجود نخواهند داشت.

نشانه‌هایی که در راه پیدا کردن قطعات به شما داده می‌شوند شامل عکس‌هایی هستند که نمای کلی و برشی از نقشه در رابطه با منطقه‌ی مورد نطر را به شما نشان می‌دهند. همچنین یک ردیاب کارآمد نیز در اختیار خواهید داشت که یک صدای بیپ از خود تولید می‌کند و با نزدیک شدن به قطعات مورد نظر با سرعت بیشتری نویز ایجاد می‌کند. پس در کنار غرش موتور ماشینتان، به این صدا نیز توجه کنید.

need for speed payback derelict cars clues

زمانی که تمام قطعات را پیدا کردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که هرکدام از این ماشین‌های متروکه که اکنون به یک جواهر تبدیل شده‌اند در کدام یک از کلاس‌های بازی قرار بگیرند. این کلاس‌ها شامل: race، offroad، draft، runner و drag می‌شوند.

زمانی که تصمیم خود را نهایی کنید و هرکدام از ماشین‌ها را در یکی از کلاس‌های ذکر شده قرار دهید نمی‌توانید به عقب بازگزدید پس درباره‌ی بیلدی که میخواهید برای هر ماشین انجام دهید خوب فکر کنید. در پایان زمانی که قطعات هر ماشین متروکه را پیدا کردید، می‌توانید آن ماشین را در Dealership تحویل بگیرید.

5 ماشین متروکه عبارتند از: Chevrolet Bel Air 1955، Ford Mustang 1965، NISSAN Fairlady ZG 1971، Chevrolet C10 Stepside Pickup 1965 و Volkswagen Beetle 1963.

در ویدیوی زیر که همه چیز در آن بسیار واضح است می‌توانید مکان هر قطعه را مشاهده کنید. برای راحت‌تر شدن جستجوی شما در ویدیو، نقطه‌ی زمانی مخصوص هر ماشین و هر قطعه از آن در توضیحات مشخص شده است. همچنین ماموریت‌ها و مسابقات ویژه‌ای که برای یافتن هر خودروی متروکه باید آنها را انجام دهید نیز ذکر شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم که در جستجو برای هرکدام از این ماشین‌ها، از یک خودروی مخصوص آفرود استفاده کنید. چون اکثر قطعات در خارج از جاده‌ی اصلی وجود دارند و گاهی لازم است که پرشهای بلندی با ماشین انجام دهید.

Ford Mustang 1965

شما باید با تایلر مسابقات Graveyard Shift را تمام کنید و باس Graveyard Shift را شکست دهید تا فورد ماستنگ در دسترس شما قرار بگیرد.

نقاط زمانی در ویدیو:

0:00 - شاسی

0:36 - پیشرانه

1:24 - قطعات بدنه

2:01 - لوازم جانبی

2:33 - چرخ‌ها

need for speed payback ford mustang 1965

 

Nissan Fairlady 240 ZG 1971

برای بدست آوردن این نیسان فرلیدی زیبا، شما باید تمام رویدادهای League 73 را در نقش مک به پایان برسانید و Udo Roth را شکست دهید.

نقاط زمانی در ویدیو:

3:37 - شاسی

4:17 - پیشرانه

4:57 - قطعات بدنه

5:31 - لوازم جانبی

6:06 – چرخ‌ها

need for speed payback nissan fairlady

 

Chevrolet C10 Stepside Pickup 1965

برای آنلاک کردن شاسی و بدست آوردن نشانه‌های این پیکاپ قدرتمند بایستی رویدادهای Riot Club را به اتمام برسانید و با Big Sister مسابقه دهید.

نقاط زمانی در ویدیو:

6:41 - شاسی

7:16 - پیشرانه

8:04 - قطعات بدنه

8:56 - لوازم جانبی

9:31 - چرخ‌ها

need for speed payback c10 pickup

 

Chevrolet Bel Air 1955

وقتی که در نقش جس هستید، با کامل کردن تمام رویدادهای Runner بر روی نقشه، بل ایر 1955 آنلاک خواهد شد.

نقاط زمانی در ویدیو:

10:07 - شاسی

10:47 - پیشرانه

11:02 - قطعات بدنه

12:15 - لوازم جانبی

12:50 - چرخ‌ها

need for speed payback bel air

 Volkswagen Beetle 1963

شاسی این فولکس واگن قورباغه‌ای با تکمیل کردن تمام رویدادهای Shift Lock بر روی نقشه در دسترس قرار می‌گیرد. پس نیاز است که مهارت‌های دریفت خود را تقویت کنید.

نقاط زمانی در ویدیو:

13:22 - شاسی

14:04 - پیشرانه

14:45 - قطعات بدنه

15:28 - لوازم جانبی

16:07 - چرخ‌ها

need for speed payback beetle 

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1397
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید
    من تو مسابقه دریفت گیر کردم
    129000باید برم
    من فقط میتونم100000برم
    میشه راهنمایی کنید شماها چطور رد میکنید این مراحل دریفتو
    و ماشین چی انتخاب کردیدواسه دریفت

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: کریمی
    سلام خسته نباشید من تو مسابقه دریفت گیر کردم 129000باید برم من فقط میتونم100000برم میشه راهنمایی کنید شماها چطور رد میکنید این مراحل دریفتو و ماشین چی انتخاب کردیدواسه دریفت

    سلام
    برای دریفت کردن چنتا نکته مهم هست:
    در یک ریس دربفت فقط به دریفت کردن سر پیچ‌ها اکتفا نکنین. حتی تو مسیر مستقیم میتونین به دریفت ادامه بدین اما باید حواستون باشه که ماشین منحرف نشه و روند دریفت کردن متوقف نشه.
    نکته دیگه این که بین دریفت‌ها وقفه نندازین. با استفاده از نکته بالا پیوسته دریفت کنین تا امتیاز نهایی از دریفتتون چند برابر بشه (به Multiplier که حین دریفت روی صفحه نمایش داده میشه دقت کنین و سعی کنین عددشو بالا نگه دارین).
    نکته دیگه این که در دریفت هم میشه از نایترو استفاده کرد اما نه به اندازه‌ای که ماشینو تو مسیر مستقیم قرار بده! هر لحظه احساس کردین که قدرت و سرعت ماشین داره کم میشه یه کوچولو از نایترو استفاده کنین.
    اما راجب ماشین‌ها؛ این که چه ماشینی استفاده میکنین اهمیت چندانی نداره. دقیق یادم نیست مام شخصا برای دریفت bmw m3 e46، نیسان اسکایلاین یا نیسان سیلویا و مزدا rx7 رو دوست داشتم. اما مهم اینه هر ماشینی که در اختیارتون هست رو به نحو احسن برای دریفت تقویت کرده باشین. باید دقت داشته باشین که بیلد ماشینتون دریفت باشه. به شتاب اولیه (0-60 mph) و Brake power و brake response توجه کنید و تا حد امکان این گزینه‌ها رو تقویت کنید.
    اما مهمترین بخش تقویت ماشین برمیگرده به بخش live tuning. وقتی که تو محیط بازی هستین دکمه فلش پایین رو فشار بدین تا کادر بخش لایو و گزینه‌ها رو به صورت زیر تنظیم کنید:
    برای گزینه drift angle اگر تو یه جاده‌ی باز و بزرگ هستین دایره کوچیکو به سمت More و اگر مسابقه دارای پیچ‌ها و جاده‌های باریک هست دایره رو به سمت Less ببرین.
    بعدی گزینه‌ی Weight Balance هست. اگر پیچ‌های ریس کوتاهن دایره رو به سمت front و اگر پیچ‌ها طولانی هستن دایره رو به سمت گزینه rear ببرین.
    و در پایان برای گزینه‌ی handbrake strenght باید نگاه کنید که خودتون تا چه حد از ترمز دستی برای دریفت استفاده میکنین اگر دریفت رو با استفاده از ترمز دستی شروع میکنین بهتره به سمت stronger ببرین دایره و اگر در طول دریفت از ترمز دستی استفاده میکنین باید دایره رو به سمت weaker ببرین.
    در کل پیشنهاد میکنم گزینهه-‌های بالا رو به ترتیب روی More، Front و Stronger تنظیم کنید.
    موفق باشید.

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1397
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:

    سلام فیلم برای من نمیاد:(;):(:(:(:(

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: کریمی
    سلام فیلم برای من نمیاد:(;):(:(:(:(

    سلام بر شما
    مشکل برطرف شد
    ممنون از اطلاع رسانیتون

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1397
    نظرها: 3
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    سلام بر شما مشکل برطرف شد ممنون از اطلاع رسانیتون

    ممنونم
    خیلی زود رسیدگی کردین
    واقعا ممنوپ

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    باسلام
    من ماشین اولی رو پیدا کردم و ساختمش .بعدش برا ادامه ی داستان بازی چیکار باید بکنم؟؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط Jahadi ویرایش شد
    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Jahadi
    باسلام من ماشین اولی رو پیدا کردم و ساختمش .بعدش برا ادامه ی داستان بازی چیکار باید بکنم؟؟

    سلام دوست عزیر
    معمولا خود بازی بهتون میگه که چیکار کنید، میتونید نقشه رو باز کنید و ببینید که چه ایونتی روی مپ هست و یا به تماسی که شخصیت‌های دیگه باهاتون میگیرن توجه کنین

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.