نویسنده: میلاد شجری شنبه، 15 دی 1397
ساعت 11:00

دومین تریلر رسمی سریال Kingdom منتشر شد

0 از 5

شبکه نتفلیکس دومین تریلر رسمی سریال کره‌ای Kingdom را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه نتفلیکس (Netflix) دومین تریلر رسمی از سریال کره‌ای ترسناک «کینگدوم» (Kingdom) را منتشر کرد. داستان این سریال درباره ولیعهد یک پادشاهی فرو رفته در فساد و قحطی است که به یک ماجراجویی برای پیدا کردن دلیل اتفاقی که برای پدرش افتاده، می‌رود. در این میان، او به یک بیماری طاعون رمزآلود برخورد می‌کند که در حال گسترش بوده و جان بسیاری از مردمان را به خطر انداخته است؛ بیماری‌ای که باعث می‌شود انسان‌ها تبدیل به زامبی بشوند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در سریال Kingdom بازیگرانی چون «جو جی هون» بازیگر فیلم‌های «همراه با خدایان» (Along with the Gods) و «شکل تاریکی از جنایت» (Dark Figure of Crime) در نقش ولیعهد، «بائه دونا» بازیگر فیلم «کلاود اطلس» (Sense8) در نقش سئو بی، «ریو سونگ ریونگ» بازیگر فیلم «معجزه در سلول شماره هفت» (Miracle at Cell No. 7) در نقش جو هاک جو، «کیم سانگ هو» بازیگر فیلم «زندگی شاد» (The Happy Life) و سریال «زیبایی درون» (The Beauty Inside)، «هئو جون هو» بازیگر سریال «جومونگ» (Jumong) و «جون سئوک هو» بازیگر سریال «زن خوب» (The Good Wife) حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. «کیم سونگ هان» این سریال را کارگردانی کرده و فیلنامه نیز توسط «کیم اون هی» براساس سری کامیک‌های اینترنتی «سرزمین خدایان» (Land of the Gods) نوشته شده است.

فصل اول سریال شش قسمتی «کینگدوم» (Kingdom) قرار است به صورت انحصاری از شبکه نتفلیکس در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) پخش شود. گفتنی است که فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال نیز از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.