نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 دی 1398
ساعت 20:00

AMC سریال Better Call Saul را برای فصل ششم و پایانی تمدید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ AMC در آستانه شروع پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul، ساخت آن برای فصل ششم و پایانی را تایید کرد.

سریال محبوب Better Call Saul، پس از حدود یک سال وقفه قرار است به زودی پخش فصل پنجم خود را شروع کند. پیرامون دنبال شدن وقایع سریال، اخیرا Peter Gould شورانر سریال رسما تایید کرد که مسئولان AMC و سونی با ساخت فصل ششم و البته پایانی سریال نیز موافقت کرده‌اند. او در این زمینه گفت:

از همان روز اول Better Call Saul، رویای ما این بود که داستان کاملی از شخصیت اصلی و قهرمان پیچیده‌مان یعنی «جیمی مک‌گیل» را روایت کنیم. حالا می‌توانم بگویم که AMC و سونی این رویا را به حقیقت تبدیل کردند. ما کاملا قدردان طرفداران و همچنین منتقدین هستیم که این سفر را ممکن کردند. ماه آینده، ما قرار است کار ساخت فصل ششم و پایانی سریال را شروع کنیم تا درنهایت این پروژه را به سرانجام برسانیم.

با توجه به صحبت‌های Gould، پیش‌بینی سازندگان از موعد پخش فصل آخر سریال نیز در سال ۲۰۲۱ است. گفتنی است که سریال Better Call Saul، یک مجوعه فرعی و اسپین‌آف برای سریال Breaking Bad است و حکم پیش‌درآمد برای دنیای داستانی Breaking Bad را دارد. در این رابطه، Vince Gilligan در پاسخ به احتمال ساخت اسپین‌آف‌های بیشتر برای دنیای بریکینگ بد (خصوصا بعد از نمایش فیلم سینمایی El Camino: A Breaking Bad Movie) گفت که پس از پایان سریال فوق‌العاده Better Call Saul، دیگر برنامه‌ای برای دنبال کردن این مجموعه ندارد، و مایل نیست آن را تا وقتی که زمین بخورد دنبال کند.

پیرامون فصل پنجم که به زودی پخش قسمت اول آن شروع می‌شود، Gould در پاسخ به احتمال دیده شدن شخصیت‌های بیشتر از Breaking Bad گفت که دین هریس (Dean Norris) در دو قسمت مجددا نقش هنک شریدر (Hank Schrader) را بازآفرینی می‌کند. به علاوه درکنار هریس، استیون مایکل کویزادا (Steven Michael Quezada) نیز مجددا نقش استیو گومز را بازی خواهد کرد.

اولین قسمت از فصل پنجم سریال Better Call Saul در روز ۲۳ فوریه (۴ اسفند) از AMC پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.