نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 29 دی 1398
ساعت 20:00

فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت در حال ساخت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ سونی برای ساخت فیلم چهارم Bad Boys با هنرنمایی ویل اسمیت و مارتین لارنس یک فیلم‌نامه نویس استخدام کرده است.

هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش کرده که کمپانی سونی پیکچرز، کریس برمر (Chris Bremner) نویسنده‌ای که پیش از این برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Bad Boys for Life با کمپانی همکاری داشت را به عنوان نویسنده فیلم چهارم این مجموعه استخدام کرده است. برمر در کنار پیتر کریگ و جو کارناهان به عنوان فیلم‌نامه‌نویسان فیلم قبلی Bad Boys for Life بودند.

براساس گزارش جدید، سازندگان امیدوار هستند که فرایند ساخت فیلم بدون مشکلات بیشتر و به صورتی پیش برود که چندان با موعد اکران آن فاصله نداشته باشیم. گفتنی است که طرفداران این مجموعه برای اکران Bad Boys for Life حدود ۱۷ سال پس از اکران Bad Boys 2 صبر کرده بودند. با وجود اظهار خوشبینی از پیش رفتن روند ساخت فیلم با سرعتی قابل قبول، هالیوود ریپورتر گفته که برنامه زمانی کریس برمر هم کمی شلوغ است و درحال حاضر فیلم‌نامه‌نویسی فیلم National Treasure برای دیزنی و چند پروزه دیگر را هم پیش می‌برد.

فیلم سوم مجموع یعنی Bad Boys for Life که اکران خود را از چند روز پیش در ۱۷ ژانویه شروع کرده، انتظار می‌رود که باکس‌آفیس آخر هفته بین ۳۸ تا ۵۰ میلیون دلاری را تجربه کند که ارقام بسیار عالی برای این ماه از سال محسوب می‌شوند. پیرامون فیلم، منتقدان نیز در مجموع نقدهای مثبتی به آن داشته‌اند و به نظر می‌رسد که طرفداران این مجموعه سینمایی، پس از مدت‌ها شاهد یک دنباله راضی‌کننده باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.