نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 بهمن 1398
ساعت 20:00

سریال جدید شورانرهای Game of Thrones توسط HBO لغو شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه HBO رسما اعلام کرد که سریال اعلام‌شده Confederate ساخته شورانرهای Game of Thrones را لغو کرده است.

شبکه HBO مدتی پس از پایان پخش سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) رسما اعلام کرد که با شورانرهای آن مجموعه یعنی دی‌بی وایس (D.B. Weiss) و دیوید بنیوف (David Benioff)، برای ساختن یک سریال جدید تاریخی به نام Confederate به توافق رسیده است. با این حال چندین ماه پس از آن خبر، کیسی بلویز مدیرعامل HBO اخیرا گفته که پیشرفت این پروزه متوقف و سریال کنسل شده است. او در توصیف این سریال لغو شده، گفت که موضوع آن روایت مجموعه‌ای از وقایع بود که درنهایت به جنگ داخلی سوم آمریکا می‌انجامید.

HBO در زمان معرفی سریال، وقایع داستانی را در قالب «تاریخ جایگزین (alternate timeline)» معرفی کرده بود که به وقایع دوران جنگ داخلی آمریکا برای الغای برده‌داری می‌پرداخت. براساس تاریخ جایگزین، «ایالات موتلفه جنوبی آمریکا» که برای حفظ برده‌داری می‌جنگیدند، درنهایت موفق به جدایی از ایالات متحده و تشکیل کشور مستقل شدند؛ کشوری که در آن برده‌داری کاملا قانونی و به شکل سازمان‌یافته‌ و با تشکیلاتی مدرن برای اداره آن تبدیل می‌شود. با توجه به این پیش‌زمینه، سریال از همان ابتدای معرفی با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده بود. با این وجود و علیرغم انتقادات گسترده، HBO در آن زمان به دفاع از سریال درحال ساخت پرداخته بود و نحوه معرفی سریال را گمراه‌کننده دانست که می‌توانست به شکل بهتری برای رسانه‌ها شرح داده شود.

پیرامون ویس و بنیوف، این دو پس از پایان سریال بازی تاج و تخت برای ساخت چند پروژه با شرکت‌های دیگری هم به توافق رسیدند. ساخت یک سه‌گانه در سری Star Wars یکی از این موارد بود، که البته در ادامه خبر لغو آن مجموعه نیز منتشر شده بود. این دو همچنین قرارداد تولید محتوا برای نتفلیکس نیز دارند که باید دید چه خبرهایی در این رابطه منتشر خواهد شد.

پیرامون سریال گیم آو ترونز، HBO برای تولید سریال پیش‌درآمد این سریال درنهایت به جمع‌بندی رسیده و از میان چند پروژه همزمان، ادامه ساخت سریال «خاندان اژدها (House of the Dragon)» را انتخاب کرده است. پیرامون این سریال که قرار است روی «خاندان تارگرین» در دنیای داستانی نغمه یخ و آتش تمرکز داشته باشد، HBO اخیرا گفته بود که انتظار دارند این مجموعه در سال ۲۰۲۲ پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.