نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 21 اسفند 1397
ساعت 09:00

فصل هشتم Game of Thrones در مجموع حدود 7 ساعت است

با کمک یک ترفند، مدت زمان همه قسمت‌های فصل آخر سریال بازی تاج و تخت فاش شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که مدت زمان پخش تمامی شش قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones فاش شده باشد. این گزارش در ادامه مشخص شدن دت زمان پخش دو قسمت اول است که به تازگی افشا شده بود؛ با این حال یک کاربر موفق شده تا با یک ترفند بر روی وب‌سایت HBO، به مدت زمان ۴ قسمت دیگر این فصل هم پی ببرد.

به تازگی وب‌سایت Winter Is Coming، فاش کرده بود که مدت زمان پخش اپیزودهای اول و دوم از فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»، به ترتیب ۵۴ و ۵۸ دقیقه خواهد بود؛ دو قسمتی که قرار است به ترتیب در ۲۵ فروردین و ۱ اردیبهشت از طریق شبکه HBO روی آنتن بروند. این یک خبر جذاب برای طرفداران این مجموعه شدیدا موردانتظار بود و حالا یکی از طرفداران، موفق شده تا از طریق یک ترفند جالب روی یکی از سایت‌های HBO، مدت زمان پخش همه قسمت‌های این فصل را فاش کند. گفتنی است که گرچه این آمارهای زمانی از طریق وب‌سایت رسمی HBO کسب شده‌اند، با این حال این صفحات شامل هیچ گونه خلاصه داستانی و اسپویل از سریال نیست.

کاربری به نام Noselessman در Disqus، متوجه این موضوع شده که آدرس URL موجود برای وب‌سایت HBO با تغییر در اعداد (اعداد مرتبط به id هر اپیزود) به یک صفحه مرتبط با آن اپیزودها منتهی می‌شود. بر این اساس، هر شش قسمت این سریال برای خود یک صفحه مخفی و دور از دید عموم داشتند که اطلاعات مرتبط با مدت زمان پخش هر کدام از قسمت‌ها در آن‌ها وجود داشته است. شما در ادامه این جزئیات را مشاهده می‌کنید.

  • فصل هشتم قسمت اول - ۵۴ دقیقه
  • فصل هشتم قسمت دوم - ۵۸ دقیقه
  • فصل هشتم قسمت سوم - ۶۰ دقیقه
  • فصل هشتم قسمت چهارم - ۷۸ دقیقه
  • فصل هشتم قسمت پنجم - ۸۰ دقیقه
  • فصل هشتم قسمت ششم و پایانی - ۸۰ دقیقه

هرچند این اطلاعات به صورت رسمی توسط HBO تایید نشده ولی با توجه به این که آمارها مستقیما از وب‌سایت HBO استخراج شده، می‌توان به درستی آن‌ها اعتماد کرد. بر این اساس، شاهد این واقعیت هستیم که با هرچه نزدیک‌تر شدن به پایان این فصل و البته این سریال در مجموع، طول پخش هر قسمت نیز بیشتر می‌شود که در دو قسمت پایانی این مدت به ۸۰ دقیقه می‌رسد. گفتنی است که آخرین قسمت از فصل هفتم سریال نیز ۸۰ دقیقه طول داشت و تاکنون، طولانی‌ترین اپیزود سریال محسوب می‌شود. به علاوه، این فصل با شش قسمت، در مجموع در یک بازه ۶ ساعت و ۵۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، اولین قسمت از فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) پخش خواهد شد. شما می‌توانید اولین تیزر، تصاویر رسمی منتشر شده از فصل هشتم، تریلر رسمی این فصل و همچنین مقاله «چیزهایی که قبل از دیدن فصل هشتم سریال Game of Thrones باید بدانید» را هم در بازی‌مگ مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.